اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

سی‌امین دوره مسابقات قرآنی در زهک آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گقت: سی‌امین دوره مسابقات قرآنی و معارف اسلامی مناطق آموزشی قطب سیستان به میزبانی زهک آغاز شد.

سی‌امین دوره مسابقات قرآنی در زهک آغاز شد

احمد دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زهک اظهار داشت: امروز نوجوانان و جوانان ما در ارتباط با آشنایی مفاهیم قرآنی در جایگاه والایی قرار دارند و کسب رتبه‌های برتر مسابقات قرآنی در چند سال اخیر توسط دانش‌آموزان مناطق سیستان بیانگر این موضوع است.

رئیس کارگروه پرورشی قطب سیستان نیز در این باره به خبرنگار فارس گفت: در سال گذشته، 80 رتبه برتر این مسابقات توسط دانش‌آموزان مناطق سیستان در مرحله استانی کسب شده است.

محمد رجحانیان بیان کرد: امسال نخستین دوره مسابقات قرآنی و معارف اسلامی ویژه فرهنگیان مناطق شمال استان به میزبانی شهرستان زهک با حضور 30 شرکت کننده برگزار می‌شود.

وی افزود: سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی ویژه دانش‌آموزان مناطق آموزشی شمال استان در دو مقطع راهنمایی و متوسطه هم با حضور بیش از 450 دانش‌آموز شرکت کننده به میزبانی زهک برگزار می‌‌شود.

رئیس کارگروه پرورشی قطب سیستان عنوان کرد: در این مسابقات که به مدت دو روز در کانون فرهنگی اقبال لاهوری برگزار شد، نفرات برتر به طور مستقیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول