اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز خواستار شد:

حمایت از نهادهای مردمی و خودجوش قرآنی

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز حمایت از نهادهای مردمی و خودجوش قرآنی را خوستار شد.

حمایت از نهادهای مردمی و خودجوش قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی‌مقدم ظهر امروز در بازدید از مؤسسه مهد قرآن حضرت صاحب‌العصر(عج) مهریز خواستار حمایت اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی از نهادهای مردمی و خودجوش قرآنی از جمله مهد قرآن حضرت صاحب‌العصر(عج) در این شهرستان شد.

وی افزود: برای آموزش قرآن باید از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان اعم از مساجد، حسینیه‌ها، محافل خانگی و حتی اماکن دولتی و تقویت هیئت‌های قرآنی بیشتر از گذشته بهره جست.

کیانی‌مقدم با بیان اینکه پژوهش و یادگیری قرآن کریم و عمل به آن رمز موفقیت ما انسان‌هاست، تصریح کرد: قرآن دستورالعملی جامع و کامل برای بشریت است و هر کس که طالب هدایت است به ناچار باید از زلال معرفت قرآن بهره جوید.

فرماندار مهریز، سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ثمره عمل به قرآن کریم و آموزه‌های دین مبین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران با بهره‌گیری از کلمات نورانی قرآن کریم و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام(ره) توانستند نظام اسلامی را تشکیل دهند که امروز نیز با رهبری امام خامنه‌ای این نظام در تمامی مسیرها پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

فرماندار مهریز در ادامه خواستار تسریع در صدور مجوز مؤسسه مهد قرآن حضرت صاحب‌العصر(عج) مهریز شد.

مهدی دهقانی‌زاده، مسئول مؤسسه مهد قرآن حضرت صاحب‌العصر مهریز نیز در این بازدید از فعالیت بیش از 300 نفر از خواهران و برادران در رشته‌های مختلف قرآنی این مؤسسه خبر داد و افزود: از افتخارات این مؤسسه قرآنی تربیت و آموزش 17 حافظ کل قرآن کریم، 15 نفر حافظ بالای 15 جزء است که هم‌اکنون در کلاس‌های مختلف قرآنی در استان و شهرستان از آنها استفاده می‌شود.

دهقانی‌زاده تصریح کرد: یکی از واحدهای آموزشی این مؤسسه شکوفه‌های قرآنی است که هم‌اکنون آموزش 75 نونهال قرآن‌آموز در چهار کلاس را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: کلاس‌ها در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم و قرائت قرآن کریم ویژه برادران و خواهران با 15 مربی مجرب به صورت کاملاً مردمی و عام‌المنفعه برگزار می‌شود و از اقشار مختلف مردم در تمامی سنین می‌توانند به این مؤسسه برای شرکت در کلاس‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول