اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

مسئولان اقتصادی دولت برای گرانی‌های اخیر پاسخگو باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان: مسئولان اقتصادی دولت باید در این زمینه پاسخگو بوده و عذرشان را عنوان کنند.

مسئولان اقتصادی دولت برای گرانی‌های اخیر پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تورم اخیر اظهار داشت: مسئولان اقتصادی دولت باید در این زمینه پاسخگو بوده و عذرشان را عنوان کنند و بگویند علت این گرانی‌ها چیست؟

وی اضافه کرد: نباید اجازه داد شیادها و سیاست‌بازها از این فضای بی‌‌توضیحی استفاده کرده و موج بدبینی را به جامعه منتقل کنند.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: قدرت این نظام اسلامی تا حدی است که حل قضیه سوریه بدون توجه به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ممکن نیست و نمی‌توان ملت، نظام و رهبر ایران را از معادلات بین‌المللی منها کرد.

امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: نیروهای مسلح ما اعم از بسیج، سپاه و ارتش در هر نقطه‌ای از جهان از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حراست کرده و سخت‌ترین ضربات را بر پیکر استکبار وارد می‌کند.

احتشام در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگری و همچنین نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی بیان داشت: با توجه به شعار سال جاری و نیز ظرفیت و پیشینه شهر کاشان به عنوان شهری که کار و تلاش مستمر آن شهرت داشته و بیکاری و تنبلی یک امر نکوهیده محسوب می‌شده باید با توجه به استعدادها زمینه رشد اشتغال را در این منطقه بیش از پیش فراهم کرده و همچنین نسبت به مشکلات جامعه کارگری آن اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی سالگرد ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی را نیز گرامیداشت و ایشان را علاوه بر فقیهی برجسته مجاهدی انقلابی در راستای دفاع از ارزش‌های امام و رهبری معرفی کرد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول