اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مردم ساری:

گرانی ملت را از پا درآورده است / در برابر تحریم باید مسلح باشیم

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مردم ساری گفت: همه ما می‌دانیم و حتی به دولتمردان هم رسیده و اعتراف هم کردند که گره کور گرانی و گرانفروشی ملت ما را از پا درآورده است.

گرانی ملت را از پا درآورده است / در برابر تحریم باید مسلح باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری، شیعیان و فرزندان زهرا (س) تسلیت عرض می‌کنم.

وی با تشکر از برگزاری مراسم عزاداری در ایام فاطمیه به ویژه در مرکز استان، تصریح کرد: فضای فاطمیه، فضای عاشورایی شد.

طبرسی افزود: 100 دسته عزاداری در روز فاطمیه به ساری و امامزاده یحیی آمدند و منازل بسیاری در این روز به پذیرایی از عزاداران پرداختند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فضایل حضرت زهرا (س) زیاد است، بیان داشت: حضرت فاطمه فضایلی دارد که حتی ائمه هم ندارند.

وی گفت: از سال 42 تاکنون هر جا نوبت مردم بود، مردم خوب درخشیدند و باید ببینیم مسئولان چه نمره‌ای دارند.

خطیب جمعه مرکز مازندران به مسائل روز جامعه اشاره کرد و بیان داشت: در همه جا بحث از گرانی است و مگر نمی‌شود این را مهار کرد.

طبرسی با بیان اینکه درست است که ما در تحریم هستیم، اما بعضی مسائل ربطی به تحریم ندارد، افزود: آنها نفت ما را می‌خواهند تحریم کنند، اما نان و گوشت و لبنیات را که داریم.

طبرسی با اشاره به اینکه باید همه، این مسائل را جدی بگیرند، اینگونه نباشد که شعار دهیم و به بهانه تحریم پوست از کله مردم بکنیم، بیان داشت: این شیوه درست نیست و موجب بدبینی نسبت به انقلاب می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: مردم باید ضرورت‌های اولیه زندگی را داشته و امکان خرید داشته باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به سال تولید ملی، ادامه داد: در برابر تحریم باید مسلح باشیم و این گونه نباشد با همایش و پوستر کار را تمام کنیم. همچنین آن انتظاری که از مسئولان داشتیم، ادا نکردند و هنوز حق مردم را ادا نکردیم.

طبرسی با بیان اینکه دشمن یک لحظه ما را رها نمی‌کند، متذکر شد: ما را متهم به تروریست می‌کنند.

این مسئول با اشاره به سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی، تصریح کرد: دشمن جنگ روانی راه انداخته است.

وی گفت: اردوغان نمی‌داند اسلام چیست و وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید با چند نفر اسلام‌شناس از جمله اردوغان، درباره مسائل ایران صحبت کرده‌ایم.

امام جمعه ساری یادآور شد: با وجود همه این گرفتاری‌ها 33 سال استقامت کردیم و اکنون هم با رهبری‌های ولی امر مسلمین جهان و حمایت مردم، این تحریم هم شکسته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت ایام شهادت آیت‌الله مطهری، تصریح کرد: معلمان به گردن همه ما حق دارند.

وی اضافه کرد: این تحولی که اخیراً نوشته شده و وزیر آموزش و پرورش هم برای من آورد امیدوارم مو به مو عمل شود تا آموزش و پرورش 100 درصد اسلامی، شیعی و ولایی داشته باشیم.

طبرسی متذکر شد: هفته کارگر را هم احترام می‌گذاریم و امیدواریم خداوند کارگران را محفوظ بدارد و از دسترنج آنها بهره ببریم تا کشور را به خودکفایی برسانیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ستادی در استان تشکیل دهیم برای حمایت از خانواده شهدا، برخی خبرها به من می‌رسد و می‌دانیم که جانبازان و خانواده شهدا حق به گردن ما دارند.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول