اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان نسبت به کنترل گرانی‌ اقدام کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان نسبت به کنترل گرانی‌‌های اخیر اقدام کنند.

مسئولان نسبت به کنترل گرانی‌ اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با مسئولان صنعت آب و برق مازندران  اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران همه روستاهای زیر 20 خانوار در کشور از نعمت برق و آب برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: تامین آب و برق یکی از نیازهای ضروری و اساسی برای مردم است و مسئولان برای تامین نیازهای اساسی مردم زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه بحث تحریم‌ها در کشور نوعی کارآمدی را برای مردم ما ایجاد کرد، گفت: حمایت از صنایع داخلی در سال تولید ملی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار تقویت کشاورزی در مازندران شد و گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و تولید محصولات کشاورزی نوعی دغدغه جدی مردم این منطقه از کشور است و این موضوع و تقویت تولیدات محصولات کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با انتقاد از ورود محصولات مثل برنج و گندم از سایر کشورها در صورتی که ظرفیت تولید آن در کشور وجود دارد، گفت: باید برنامه‌ریزی برای کاهش ورود محصولاتی که در کشور وجود دارد، انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور ما در تولید بسیاری از محصولات به خوداتکایی رسید، گفت: کشور ما در حالی به رشد مناسبی در تامین و صادرات محصولات دست یافت که با تهدید و تحریم مواجه بود.

وی تاکید کرد: با افتخار می‌توانیم اعلام کنیم که در تامین مایحتاج داخلی دست ما زیر سنگ کشورهای خارجی نیست و غربی‌ها نیز به این موضوع اذعان دارند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به رشد روز افزون کشور در صنایع گفت: با کمترین نارسایی‌هایی که ممکن است به دلیل گرانی در کشور به وجود می‌آید نباید نسبت به همه خدمات مسئولان خط بطلان کشید.

وی یادآور شد: ممکن است گرانی‌های اخیر مشکلاتی را در کشور برای مردم ایجاد کرده باشد که این امر پسندیده نیست و مسئولان باید نسبت به کنترل گرانی‌های اخیر اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود نیروهای جوان در کشور گفت: وجود 20 میلیون جوان در کشور ظرفیت خوبی است و باید از این نیروی جوانی در کشور به خوبی بهره‌برداری کرد.

وی نامگذاری امسال به نام تولید ملی را فرصت مناسب برای حمایت از صنایع داخلی در کشور اعلام کرد و گفت: با ایجاد وحدت و همدلی از توان و ظرفیت داخلی برای ارتقاء کشور استفاده کنیم.

وی در پایان خواستار استفاده از مدیران لایق و کارآمد در کشور شد و تاکید کرد: در به‌کارگیری مدیران در کشور توان علمی در نظر گرفته شود و از به کارگیری مدیران به خاطر گرایش‌های سیاسی پرهیز شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول