اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

گرانی‌های سرسام‌آور داد مردم را درآورده است، دولتمردان کاری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به گرانی سرسام‌آور در این استان گفت:‌ مسئله گرانی سرسام‌آور و افزایش قیمت کالاها مردم را نگران کرده و وظیفه مسئولان است که با نظارت بیش‌تر جلوی این گرانی افسارگسیخته را بگیرند.

گرانی‌های سرسام‌آور داد مردم را درآورده است، دولتمردان کاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) خطاب به کشور کوچک امارات گفت: امارات و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس عددی در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران نیستند.

وی افزود: امروز ملت ایران در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستاده است کشورهای کوچکی مانند امارات دیگر جایگاهی ندارند.

میرعمادی تصریح کرد:‌ امروز کشورهای اروپایی در برابر انرژی هسته‌ای ایران تسلیم شده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: جزیره ابوموسی و سایر جزایر سه‌گانه دیگر از آن ملت ایران است و عربستان و امارات حق ندارند در این زمینه اظهارنظر کنند.

میرعمادی در ادامه با اشاره به رتبه دوم بیکاری استان لرستان در کشور گفت:‌ امروز دغدغه مردم استان لرستان مسئله بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه بحث بیکاری باید در لرستان ریشه‌کن شود، گفت: برخی از اعتبارات ابلاغی به استان لرستان هنوز تحقق نیافته است که مسئولان باید در جهت تحقق این اعتبارات تلاش بیش‌تری کنند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: آمار بیکاری در لرستان زیبنده این استان همیشه در صحنه نیست و مردم لرستان از دولت احمدی‌نژاد انتظار دارند که با حمایت از کار و سرمایه این بیکاری را ریشه‌کن کنند.

میرعمادی خاطرنشان کرد:‌ ایجاد اشتغال در لرستان براساس آمارهایی که اخیراً گرفته شده رتبه دوم بیکاری را در کشور داراست که این به معنای آن نیست که در استان لرستان کار نشده اما هنوز این استان جای کار دارد و مسئولان باید بیش‌تر به استان لرستان در جهت اشتغال‌زایی جوانان گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات فراوانی برای ایجاد اشتغال در لرستان وجود دارد که باید برطرف شوند.

امام جمعه خرم‌آباد به بحث گرانی سرسام‌آور در این استان اشاره کرد و یادآور شد:‌ مسئله گرانی سرسام‌آور و افزایش قیمت کالاها مردم را نگران کرده و وظیفه مسئولان است که با نظارت بیش‌تر جلوی این گرانی افسارگسیخته را بگیرند.

میرعمادی گفت: برخی افزایش قیمت‌ها کاذب است و به بهانه‌های مختلف از جمله هدفمندی یارانه و یا بالا رفتن قیمت سکه و طلا، قیمت اجناس مختلف هم بالا می‌روند.

وی با بیان اینکه برخی از این گرانی‌ها به دلیل سؤمدیریت است، تصریح کرد: مسئولان استان لرستان باید در این زمینه تلاش خود را دوچندان کرده زیرا مردم از این وضعیت ناراحت هستند.

امام جمعه خرم‌آباد از مسئولان لرستان خواست با جسارت و مدیریت جلوی این گرانی‌ها را بگیرند.

وی در ادامه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 33 سال است از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گذرد که هر روز بر عظمت و اقتدار و سربلندی این نهاد مقدس افزوده می‌شود.

میرعمادی یادآور شد: این نهاد مقدس ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارد که همین ویژگی‌ها سبب عزت و اقتدار این نهاد شده است.

وی افزود: سپاه تبلور ارزش‌های دینی است.

امام جمعه خرم‌آباد ولایی بودن، مکتبی بودن، عشق به ولایت را از ویژگی‌های بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این ویژگی‌ها، ویژگی‌های منحصر به فردی است که باعث عزت و اقتدار این نهاد شده است.

میرعمادی تصریح کرد: سپاه با درک شرایط زمان از انقلاب و دستاوردهای آن صیانت کرده است.

وی در ادامه به سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) اشاره کرد و گفت:‌ حضرت زهرا(س) دارای شخصیتی بالاست و شخصیت این حضرت به این است که در خانه‌ای پرورش یافته که نمونه خالص نورانیت و عنایت بوده و جبرئیل در آن خانه رفت ‌و آمد داشته است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد:‌ فاطمه‌زهرا(س) اسوه انسانیت، عزت و پاکی و الگوی علم و آگاهی بود.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در حدیثی فرمود بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم و مهربان‌تر باشد.

میرعمادی یادآور شد که آن حضرت در حدیثی فرموده ارزش‌مندترین شما کسی است که با همسرش مهربان و بخشنده باشد.

امام جمعه خرم‌آباد به خطبه‌های حضرت فاطمه‌زهرا(س) اشاره کرد و گفت: خطبه آن حضرت چیزی جز خلافت و امامت ائمه عصمت و طهارت را به دنبال نداشته است.

وی اظهار داشت: توجه به خطبه حضرت زهرا(س) بر همه ما ضروری است زیرا آنچه حضرت زهرا در این خطبه بیان کرده مسیری برای راهنمایی همه مسلمانان است.

میرعمادی گفت: خطبه حضرت زهرا(س) دریایی از مبارزه، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی است.

وی گفت: فاطمه زهرا سیدةنساءالعالمین است.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: نقطه درخشان فاطمه‌زهرا(س) عبودیت و بندگی خدای متعال است و همه زنان و مردان جامعه اسلامی باید با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول