اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام بوشهر خبر داد

ایجاد 124 مورد اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی دلوار

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: در سال گذشته 124 مورد اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی در دلوار ایجاد شد.

ایجاد 124 مورد اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی دلوار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی صبح امروز در جمع مدیران بخش دلوار شهرستان تنگستان با اشاره به تحت پوشش بودن 32 هزار خانوار با جمعیت 78 هزار نفر در بوشهر اظهار داشت: همچنین یک‌هزار و 300 خانوار با جمعیتی حدود 4 هزار نفر از نظام چند خدمتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر اضافه کرد: 53 درصد سرپرست خانوارهای تحت پوشش استان زن و 47 درصد آنان مرد هستند.

محبی اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های دولت که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید کرده است بحث اشتغال است و کمیته امداد برای توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت از نظر اقتصادی گام‌های موثری در این رابطه برداشته است.

محبی با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد دلوار در تمام بخش‌های کاری به ویژه اشتغال و خودکفایی در سال 90 افزود: کمیته امداد دلوار در سال گذشته توانسته است برای 210 نفر از مددجویان واجد شرایط اشتغالزایی کند که 124 مورد آن مشاغل خانگی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر از اشتغال 265 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد دلوار در سال 90 خبر داد و گفت: عباس روشن رئیس کمیته امداد دلوار نیز در این جلسه گفت: تعداد ایتام دلوار 103 نفر هستند که بحمدالله توسط 307 نفر از نیکوکاران و حامیان دلواری حمایت می‌شوند.

روشن اضافه کرد: در سال گذشته کمک حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی 550 میلیون ریال بوده است.

وی با توجه به وجود 47 بیمار صعب‌العلاج در دلوار گفت: تلاش ما بر این است که بنا به گفته مقام معظم رهبری بیمار دردی به جز درد بیماریش نداشته باشد و در همین راستا توانسته‌ایم در سال گذشته 68 میلیون و 500 هزار ریال برای این بیماران پرداخت کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دلوار عنوان کرد: در سال گذشته به 238 نفر وام کارگشایی به مبلغ یک‌میلیارد و 133 میلیون ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول