اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده خبر داد

تحقق 153 درصدی میزان اشتغال خدابنده

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده از تحقق 153 درصدی میزان اشتغال شهرستان خدابنده در سال گذشته خبر داد.

تحقق 153 درصدی میزان اشتغال خدابنده

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال گذشته میزان تعهد اشتغال شهرستان خدابنده ایجاد زمینه اشتغال برای 4 هزار و 883 نفر بود.

وی از تحقق 153 درصدی میزان اشتغال شهرستان خبر داد و افزود: در بخش مسکن برای 2 هزار و 819 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار خدابنده با اشاره به تحقق 4 هزار و 634 نفری زمینه اشتغال در سایر بخش‌های این شهرستان ادامه داد: در مجموع در سال گذشته برای 7 هزار و 453 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی از پرداخت 868 فقره تسهیلات اشتغال در شهرستان خبر داد و گفت: به این تعداد 29 میلیون و 554 هزار ریال تسهیلات پرداخت شده است.

رفیعی با اشاره به پرداخت 372 میلیارد و 87 میلیون و 90 هزار ریال تسهیلات در سال‌های 84 تا 88 تصریح کرد: این تسهیلات در قالب بنگاه‌های زودبازده اقتصادی در شهرستان اختصاص یافته است.

وی از اجرای 2 هزار و 999 طرح در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها برای 2 هزار و 585 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه در سال 89، حدود 3 میلیارد و 141 میلیون ریال برای اجرای 41 طرح ارائه شده است، افزود: این طرح‌ها، زمینه اشتغال 39 نفر را در شهرستان خدابنده فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه احداث مجتمع فرهنگی و هنری از پیشنهادات شهرستان خدابنده برای اجرا در سال جاری است، افزود: احداث ساختمان آموزش و پرورش در شهر قیدار، احداث کتابخانه مرکزی شهر قیدار از دیگر طرح‌های پیشنهادی شهرستان محسوب می‌شود.

رفیعی از احداث زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری کتله خور در این شهرستان خبر داد و افزود: بازگشایی زرین غار و احداث دانشکده علوم قرآنی شهر قیدار از دیگر پروژه‌های شهرستان است.

*تأمین آب شرب 105 روستای خدابنده از سد تالوار

وی با بیان اینکه احداث دانشگاه جامع علمی و کاربردی و استخر سرپوشیده زرین‌رود و سجاس از برنامه‌های پیشنهادی شهرستان است، ادامه داد: ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی، احداث سد نورآباد و تأمین آب شرب 105 روستای شهرستان از سد تالوار از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

فرماندار خدابنده بر ضرورت تأمین آب پروژه آب‌رسانی زاغج و تأمین اعتبار اجرای سیستم آبیاری تحت فشار تأکید کرد و افزود: ‌احداث مجموعه فرهنگی و گردشگری پنج‌علی قیدار نیز پی‌گیری می‌شود.

وی احداث پارک جنگلی گرماب، بازسازی و توسعه تأسیسات آب‌رسانی به شهرهای قیدار، گرماب و سهرورد را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت:‌ ارتقای راه ابهر - قیدار - خرخره، ارتقای راه سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ و ارتقای راه کرفس - سهرورد از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

*راه‌اندازی پایگاه صادرات گردو در خدابنده

رفیعی با اشاره به اینکه بازسازی درمانگاه محمودآباد در حال انجام است، افزود: احداث پایگاه امداد و نجات شهرستان، احداث پلیس راه قیدار - کبودرآهنگ و راه‌اندازی پایگاه بسته‌بندی و صادرات گردو از دیگر برنامه‌های پیشنهادی شهرستان است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول