اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خلیل‌آباد:

تربیت‌آموختگان قرآنی نقش بسزایی در تربیت اجتماعی جامعه دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد گفت: تربیت‌آموختگان قرآنی نقش بسزایی را در تربیت اجتماعی و پیشرفت جامعه دارند.

تربیت‌آموختگان قرآنی نقش بسزایی در تربیت اجتماعی جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، احمد نخعی ظهر امروز در حاشیه برگزاری ششمین دوره آزمون جامع قرآن کریم، در مجتمع ثامن‌الحجج(ع) شهرستان خلیل‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی که در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، مفاهیم و تدبر در قران کریم است، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت مربی قرآنی است.

در ادامه حوا شکاری مدیرعامل مؤسسه حکمت پویان زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد نیز گفت: در ششمین دوره آموزشی مذکور 190 نفر شرکت داشتند که در چهار و نیم ماه توانستند با موفقیت در کلاس‌ها و در نتیجه در آزمون شرکت کنند.

وی افزود: به شرکت‌کنندگان پس از قبولی در آزمون گواهینامه معتبر از دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرانی وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی تا سطح مربی، مدرس و یا استاد قرآن اعطاء می‌شود.

وی استقبال مردم این شهرستان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: به سمت و سویی می‌رویم که در هر خانه حداقل یک مربی قرآن تربیت نماییم تا جامعه ما یک جامعه قرآنی باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول