اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

700 مکان ورزشی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان گفت: 700 مکان ورزشی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

700 مکان ورزشی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، عبدالرضا ساور ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان نکا در سالن فرمانداری این شهرستان بیان داشت: سالن 15 ساله شهید هاشمی نژاد بهشهر دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ساور خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی به دلیل قرارگرفتن در ردیف پروژه‌های ملی با توقف 15 ساله روبرو بوده است که در دست پیگیری است و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: توجه دادن مسئولان شهر و روستا به امور ورزش و جوانان و درگیرکردن آنان با این مسائل از جمله دغدغه‌های دولت نهم و دهم بوده است که  در این راستا با رشد 2 تا 3 برابری بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های ورزشی در دولت احمدی‌نژاد نسبت به گذشته روبرو هستیم.

ساور ادامه داد: حیطه وظایف وزارت ورزش و جوانان فرهنگی و اجتماعی است و از آنجایی که اکثر خانواده‌ها یا ورزشکار دارند یا به نوعی خودشان ورزشکار هستند و از طرفی جوانان دارای شور و هیجان و علاقه مند به حضور در کارهای اجتماعی هستند ما باید به خوبی آنها را هدایت و حمایت کنیم.

* مازندران باید قطب ورزشی تمام رشته‌ها شود

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: مازندران از استعدادهای ورزشی مناسب و ورزش قهرمانی توانمندی برخوردار است و امیدواریم با تلاش همه‌جانبه در این راستا قطب ورزشی تمام رشته‌ها شود.

ساور  ادامه داد: مازندران در آمایش سرزمینی پایلوت کشتی انتخاب شده است که خانه‌های کشتی مناسبی در دست ساخت است و امیدواریم مازندران قطب بزرگ ورزشی در تمام رشته‌ها باشد.

وی اضافه کرد: انتظار ما در مازندران در زمینه کشتی بیشتر است و در همین راستا با ساخت سالن‌های  ورزشی و درگیرکردن خانواده‌ها به فکر توسعه ورزش قهرمانی هستیم.

*  700 مکان ورزشی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

معاون وزیر ورزش و امور جوانان در ادامه گفت: در سال‌های گذشته 4 هزار فضای ورزشی در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید که بیانگر توجه خاص در زمینه ورزش و امور جوانان است و در  سال جاری 700 مکان ورزشی در کشور افتتاح می‌شود.

ساور اظهار امیدواری کرد که با ارائه اعتبارات مناسب، 700 پروژه و اماکن ورزشی در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی بیان داشت: توجه به جوانان و توسعه همه‌جانبه ورزش همگانی و قهرمانی جزو اولویت‌های ماست و برای تحقق این موضوع باید بر کار تمامی فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی نظارت کنیم تا شاهد توسعه همه‌جانبه ورزش همگانی و مدال‌آوری باشیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول