اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام:

سوگواره "یاس نبوی" در ایلام برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: سوگواره "یاس نبوی" در ایلام برپا می‌شود.

سوگواره "یاس نبوی" در ایلام برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سوگواره "یاس نبوی" یکی از برنامه‌های شاخص اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور و از جمله استان ایلام است.

وی ادامه داد: امسال شاهد سومین سال برگزاری سوگواره "یاس نبوی" در ایلام بوده که قرار است این مراسم با تلاش ویژه اوقاف و امور خیریه باشکوه تر از سال‌های پیش برپا شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر تدابیر لازم برای اجرای مناسب این برنامه از سوی مسئولان امر در استان ایلام اندیشیده شده است.

نوروزی تصریح کرد: قرار است این مراسم ویژه در 14 بقعه متبرکه در استان ایلام به صورت ویژه و در دیگر بقاع نیز به صورت خاص برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: سال گذشته در 12 بقعه استان ایلام این مراسم و سوگواره یاس نبوی در حد و شأن حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

وی ادامه داد: سال گذشته برای نخستین بار هیئت‌های عزاداری در سطح شهر ایلام به مناسب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به راه افتاد که حرکتی خوب و مبتکرانه بود.

این مسئول متذکر شد: امسال این نوع برنامه‌ها را به صورت ویژه در مناطق مختلف استان ایلام برگزار خواهیم کرد.

نوروزی تصریح کرد: شعار اداره اوقاف و امور خیریه در سوگواره یاس نبوی همان سخن شیوا و معروف رهبر معظم انقلاب در خصوص فاطمه زهرا(س) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری "فاطمیه را باید عاشورایی برگزار کنیم" شعار محوری برپایی سوگواره یاس نبوی خواهد بود.

وی متذکر شد: همچنان که ما در شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) عاشورایی را به پا می‌کنیم برای حضرت زهرا (س) که ام ائمه هستند همین برنامه را به این شکل و عاشورایی برگزار خواهیم کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: سوگواره "یاس نبوی" در شهر ایلام در روز چهارشنبه هفته جاری برپا می‌شود. 

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول