اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س)

سوگواره یاس نبوی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور آیت‌الله محمدی ری‌شهری سوگواره یاس نبوی در آستانه مقدس شهدای باقریه بیرجند برگزار می‌شود.

سوگواره یاس نبوی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع مسئولان متولی برگزار کننده سوگواره یاس نبوی اظهار داشت: به دلیل تأکید مقام معظم رهبری در دهه فاطمیه و برگزاری مراسمات مربوط به ایشان باید اهتمام ویژه‌ای به این امر شود.

محمدابراهیم افشاری افزود: با توجه به اینکه آیت‌الله محمدی ری‌شهری از شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور هستند، حضور ایشان فرصت مغتنمی در این سوگواره است.

وی یادآور شد: در این راستا باید برنامه‌های خوبی در راستای بهره‌مندی از حضور ایشان انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تندروی‌هایی که توسط برخی از جریانات نسبت به این موضوع صورت می‌گیرد باعث ایجاد اختلافات و سوءاستفاده دشمنان می‌شود، ادامه داد: باید در نظر بگیریم که برگزاری این مراسم باعث ایجاد تفرقه و اختلاف نشود.

افشاری تصریح کرد:‌ ضمن احترام به مسائل اعتقادی باید کمال دقت در این ارتباط صورت گیرد که این مراسم خود زمینه وحدت را بین مذاهب بیشتر خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی نیز گفت: اطلاع‌رسانی و پوشش تمامی برنامه‌های دهه فاطمیه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

محمد ثقفی افزود: مجموعه صدا و سیمای خراسان‌جنوبی نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام فاطمیه در دست تولید دارد که پخش خواهد شد.

وی انجام برنامه‌های مناسب با حضور آیت‌الله محمدی ری‌شهری در صدا و سیما را از دیگر برنامه‌های این سازمان دانست.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی افزود: بحث اطلاع‌رسانی برنامه با پوشش خبری مناسب در دستور کار صدا و سیما قرار گرفته و برنامه‌های ویژه نیز ضبط و پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول