اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آی‌تی استانداری مازندران خبر داد

فعالیت 877 دفتر خدمات پیشخوان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری مازندران از فعالیت 877 دفتر خدمات پیشخوان در مازندران و تشکیل کمیته نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت در این استان خبر داد.

فعالیت 877 دفتر خدمات پیشخوان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ابوذر قربانی در جلسه کمیته نظارت و بازرسی دفاتر پیشخوان دولت بر ارتقای سطح خدمات این واحدها تاکید کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 275 دفتر در حوزه شهری و  602 دفتر  در حوزه روستایی دایر است که 103خدمت الکترونیکی از شرکت مخابرات استان، پست و پست بانک را ارائه می‌کنند.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری مازندران گفت: این کمیته با مصوبه کارگروه دفاتر پیشخوان و برای نظارت بر امور مربوط به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در این حوزه تشکیل شد.

وی با اشاره به آیین‌نامه ایجاد و بهره‌برداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی گفت: دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری شامل تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و ارگان‌هایی که شمول قانون به آنها مستلزم ذکر نام است، موظف شدند خدمات قابل ارایه خود را از طریق شبکه‌های الکترونیک توسط دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارایه کنند.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری مازندران از فعالیت  877 دفتر خدمات پیشخوان در مازندران خبر داد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول