اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر کردستان اعلام کرد

برگزاری کنگره نقش فناوری‌های نوین در مدیریت بحران در سنندج

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان گفت: کنگره دانشجویی نقش تکنولوژی و فناوری‌های نوین در مدیریت بحران خرداد ماه امسال در سنندج برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره نقش فناوری‌های نوین در مدیریت بحران در سنندج

حسن خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این کنگره با همکاری جمعیت هلال احمر استان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و دانشگاه کردستان برگزار شده و دانشجویان و صاحب‌نظران می‌توانند مقالات خود را تا پایان اردیبهشت ماه به دبیرخانه این کنگره مستقر در جمعیت هلال احمر کردستان ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در راستای فعالیت‌های بشردوستانه توسط جمعیت هلال احمر انجام می‌پذیرد آموزش جوانان داوطلب برای انجام هرچه بهتر برنامه‌های بشردوستانه است.

وی تاکید کرد: بدون تردید برگزاری این کنگره علمی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر فضای عمومی جامعه داشته و در آگاه‌سازی آحاد مردم نسبت به راهکارهای مواجهه با حوادث غیرمترقبه تاثیرگذار باشد.

خدابنده‌لو گفت: دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان می‌توانند با ارسال مقالات خود در این کنگره شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره دانشجویی با محوریت مکان‌یابی پناهگاه‌ها در مناطق مسکونی، آسیب‌پذیری سازه‌ها و شریان‌های حیاتی در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی، الگوی مدیریت شهری در بحران، مکان‌یابی و ساماندهی فضاهای باز شهری و آسیب‌پذیری خاک در مدیریت بحران و اقدامات بهداشتی در شرایط بحرانی برگزار می شود.

خدابنده‌لو اضافه کرد: پذیرش مقاله برای ارائه در این کنگره بصورت سخنرانی و پوستر بوده و در کتاب مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.cmit.ir نسبت به شرکت در این کنگره اقدام نمایند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر کردستان در پایان با اشاره به نقش و جایگاه کانون‌های هلال احمر دانشگاه‌های سراسر کشور اضافه کرد:کانون‌های دانشجویی به عنوان یکی از شاخصترین نمادهای مشارکت دانشجویی در تحقق توسعه فرهنگی جامعه نقش بسزایی داشته و از این رو جذب دانشجویان مستعد و فعال در این کانون‌ها یکی از برنامه‌های معاونت جوانان جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول