اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوراکچی یکی از گزینه‌های باشگاه است

ساکت: هنوز در مورد سرمربی آینده تیم فوتسال تصمیم‌گیری نکرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: خوراکچی یکی از گزینه‌های باشگاه برای سرمربیگری تیم ماهان است، اما بعد از اینکه تکلیف تیم‌داری در رشته‌های مختلف مشخص شد، در این‌باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

ساکت: هنوز در مورد سرمربی آینده تیم فوتسال تصمیم‌گیری نکرده‌ایم

محمدرضا ساکت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از مدتی قبل بررسی کارشناسی بر روی گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتسال ماهان آغاز شده است.

وی ادامه داد: خوش‌بختانه در حوزه فوتسال مربیان خوبی را داریم و حسین افضلی، محمود خوراکچی، علیرضا افضل، سیدمهدی ابطحی و رضا کردی مربیانی هستند که می‌توانند به عنوان گزینه برای تیم ماهان مطرح شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با اشاره به اینکه در بحث فوتسال ترجیح‌ می‌دهیم وارد جزئیات نشویم، تأکید کرد: به دلیل شرایط خاصی که فوتسال کشور در حال حاضر با آن مواجه شده برای اینکه شائبه تأثیرگذاری به وجود نیاید، در حال حاضر وارد جزییات نمی‌شویم.

به گزارش فارس، تیم فوتسال فولاد ماهان که سابقه قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را نیز در کارنامه دارد، طی دو فصل گذشته نتوانسته به عنوانی بهتر از سومی دست پیدا کند.

از این‌رو به نظر می‌رسد مدیران و مالکان تیم فولاد ماهان به دنبال تغییراتی بر روی کادر فنی این تیم هستند و از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی خود را برای انتخاب سرمربی آینده تیم فوتسال ماهان آغاز کرده‌اند.

در بین گزینه‌هایی که باشگاه ماهان از آنها برنامه گرفته است، محمود خوراکچی اصلی‌ترین گزینه بوده و توافقات اولیه بین وی و باشگاه اصفهانی صورت گرفته است، خوراکچی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان خبر مذاکره با باشگاه اصفهانی را تأیید کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول