اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ارومیه:

بخش روشندلان در کتابخانه‌های ارومیه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ارومیه گفت: راه‌اندازی بخش روشندلان در کتابخانه‌های عمومی ارومیه یکی از اولویت‌های کاری برای امسال است.

بخش روشندلان در کتابخانه‌های ارومیه راه‌اندازی می‌شود

عفت آقازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روشندلان جزو لاینفک جامعه کنونی ما هستند که باید برای رشد فکری و تعالی اجتماعی آنها به شکل مطلوب بسترهای لازم فراهم شود پس در راستای عملی کردن این مهم، ایجاد بخش ویژه روشندلان مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همه آحاد جامعه اعم از افراد سالم و کسانی که از یک نوع مشکل جسمی رنج می‌برند علاقه زیادی برای دانستن و ارتقای سطح آگاهی‌های اجتماعی، سیاسی و علمی خود دارند بر این اساس باید برای راه‌اندازی این بخش بیش از بیش تلاش شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال، تشکیل کمیته نهضت مطالعه، تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های امسال برای اجرایی کردن است تا به دنبال آن منابع جدید و فضای فیزیکی کافی در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی آغاز شده با جدیت بیشتری دنبال می‌شود ادامه داد: هم‌اکنون کتابخانه ایثار دو در شهرک ایثار ارومیه و یک باب کتابخانه در روستای کشتیبان این شهرستان با زیربنایی 120 مترمربع در دست احداث است که امیدواریم امسال کتابخانه ایثار به مرحله بهره‌برداری برسد.

آقازاده به راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه در طول سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای اینکه مسئولان به طور مستمر با اعضای فعال کتابخانه در ارتباط باشند همچنین از پیشنهادها و انتقادهای خدمت‌گیرنده‌ها آگاه شوند این سامانه راه‌اندازی شد که هم‌اکنون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ارومیه اظهار داشت: در سال گذشته برای افزایش منابع کتاب، تامین نیازهای اعضای فعال، هوشمندسازی کتابخانه باهنر ارومیه، اجرای طرح قفسه باز در همه کتابخانه‌های سطح شهرستان اهتمام گردید که همه این فعالیت‌ها در جذب مخاطب تاثیر بسزایی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول