اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار خبر داد

برنامه‌ریزی منسجم برای غنی‌سازی فعالیت‌ کتابخانه‌های بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: برنامه‌ریزی‌های منسجم و منظمی را برای غنی‌سازی فعالیت‌های کتابخانه‌های بیله‌سوار برای ورود به فصل تابستان عملیاتی می‌کنیم.

برنامه‌ریزی منسجم برای غنی‌سازی فعالیت‌ کتابخانه‌های بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار اظهار داشت: شهرستان بیله‌سوار به دلیل واقع شدن در نقطه مرزی نیازمند برنامه‌های منسجم فرهنگی و علمی است از همین روی کتابخانه‌های عمومی استان با برنامه‌ریزی منسجم وارد عمل شده است.

وی فصل تابستان را مناسب‌ترین زمان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه در حوزه‌های کتابخانه‌ای عنوان کرد و افزود: کتابخانه‌های این شهرستان با برنامه‌‌های منسجم خود را برای تابستان آماده می‌کنند و راه‌اندازی بخش‌های گسترده مطالعه و اجرای طرح مطالعه‌یاوران از اهم این برنامه‌هاست.

فرماندار بیله‌سوار در ادامه با اشاره به مرزی بودن این شهرستان و کمبود امکانات فرهنگی خواستار تسریع در تکمیل کتابخانه مرکزی این شهرستان شد.

این مسئول ادامه داد: با ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد رابطه عاطفی با کتاب می‌توان به شناخت افراد رسیده و شاهد جامعه آرمانی شد.

وی همچنین با تقدیر از موفقیت‌های انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار در سال گذشته، بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان تاکید کرد.

زیبانژاد با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: دغدغه مسئولان نظام علیرغم تمام تحریم‌ها و تهدیدات تداوم موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف است و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به عنوان نقشه راه برای تحقق اهداف والای نظام اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه کتابخانه‌ها را نقطه عطف علاقمندی به کتاب ذکر کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت کنند.

صادق فرهمندامین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کتابخوانی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: والدین می‌توانند در تشویق کودکان به مطالعه مفید پیش‌گام باشند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول