اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه حسینیه ارشاد تهران:

تلاش کتابداران یزدی شایسته و درخور تحسین است

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه حسینیه ارشاد تهران، تلاش کتابداران یزدی را شایسته و در خور تحسین دانست.

تلاش کتابداران یزدی شایسته و درخور تحسین است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان یزد،‌ مهرناز خراسانچی در جمع کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد اظهار داشت: تلاش کتابداران یزدی برای بسط فرهنگ مطالعه در خور تحسین است.

وی ضمن ابراز خرسندی از سفر به یزد ودیدار با کتابداران این شهر افزود: محیط دلپذیر کتابخانه‌های یزد و تلاش مجاهدانه کتابداران این کتابخانه‌ها با وجود مشکلات متعدد و کمبود نیروی انسانی، ستودنی است.

خراسانچی هدف از سفر خود به یزد و سایر استان‌ها را تعامل هرچه بیشتر با کتابخانه‌های عمومی کشور دانست و بیان کرد: در سفرهای متعددی که همراه با همکاران خود به استان‌های مختلف داشتیم، سعی کرده‌ایم از تجربیات و نوآوری‌های کتابخانه‌های کشور استفاده کنیم و در عین حال خدمات و فعالیت‌های کتابخانه ‌مجتمع حسینیه ارشاد را نیز معرفی کنیم.

خراسانچی در تشریح خدمات شاخص کتابخانه حسینیه ارشاد گفت: از ابتدای سال 90 کتابخانه دیجیتال حسینیه ارشاد راه‌اندازی شد و نسخه دیجیتال کتاب‌ها با رعایت کامل قانون حق تألیف به اعضای کتابخانه امانت داده می‌شود.

وی افزود: ارائه خدمات به کودکان کم‌توان ذهنی و جسمی از دیگر امکانات ویژه کتابخانه حسینیه ارشاد است که از طریق برپایی کلاس‌های قصه‌گویی توسط کتابداران و تهیه منابع مکتوب مناسب با شرایط این کودکان، اجرا می‌شود.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تهران در سال 59 افتتاح شد و هم‌اکنون بیش از 2 هزار عضو فعال و 130 هزار جلد کتاب دارد و به صورت خصوصی و هیئت امنایی اداره می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول