اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سراسر کشور

برگزاری آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر در این استان فردا برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار داشت: این آزمون با حضور 40 نفر از حافظان خطبه با عظمت غدیر در استان برگزار می‌شود.

وی اعزام رایگان 110 نفر از برگزیدگان این آزمون به عتبات عالیات را از جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این آزمون در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: پس از آزمون کتبی، آزمون شفاهی در زمان دیگری از میان برندگان مرحله اول انجام خواهد شد.

ثابت‌قدم‌وحید خاطر نشان کرد: آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر جمعه 8 اردیبهشت ماه جاری هم‌زمان با سراسر کشور در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.  

خبر دیگری نیز حاکی است رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد گفت: آثار راه یافته به نخستین جشنواره خوش‌نویسی «طلوع» در نگارخانه بجنورد به نمایش در می‌آید.

رضا رضایی اظهار داشت: از 110 اثر رسیده به نخستین جشنواره خوش‌نویسی هشت اثر پس از داوری توسط استادان برجسته خوش‌نویسی « علی جافری» و «انوشیروان فروغی » به بخش مسابقه راه یافت که این آثار از دوازدهم تا هفدهم اردیبهشت ماه در نگارخانه بجنورد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای علاقه‌مندان به نمایش در می‌آید.

وی افزود: این جشنواره در 4 بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث برگزار می‌شود و هفدهم با معرفی نظرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

رضایی همچنین از برگزاری کارگاه آموزش خوش‌نویسی و تذهیب با دعوت و حضور از استادان برجسته «رسول مرادی»، «مجتبی سبزه» و «حمدالله کتال» در حوزه خوش‌نویسی و تذهیب به مدت دو روز در محل نگارخانه برگزار خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه از 15 تا 17 اردیبهشت ماه جاری برای علاقه‌مندان برپا می‌شود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول