اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد:

توزیع 5 هزار جلد خطبه غدیر در امامزادگان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برپایی مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر همزمان با جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در امامزادگان استان خبر داد.

توزیع 5 هزار جلد خطبه غدیر در امامزادگان خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد طاهر گرایلی صبح امروز در جمع خادمان قرآنی خراسان جنوبی اظهار داشت: تعمیق تفکر ولایی میان جوانان و افراد جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رقابت فرهنگی است.
وی انتشار و توزیع یک میلیون نسخه کتاب غدیر توسط سازمان اوقاف و امور خیریه را از برنامه‌های ایام دهه ولایت در امامزادگان دانست.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: این کتب در ایام جشن میان زائران و علاقه‌مندان توزیع و به شرکت‌کنندگانی که به پرسش‌های مطروحه پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
گرایلی به هدایای در نظر گرفته شده از سوی سازمان اوقاف برای این مسابقه اشاره کرد و افزود: 14 کمک هزینه سفر حج عمره، 110 سفر عتبات عالیات، 110 سفر مشهد مقدس، 110 پلاک طلا منقش به نام مبارک حضرت علی (ع) و 110 قلم هوشمند قرآنی به برگزیدگان اهدا می‌شود.
وی همچنین برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی با عنوان ولایت آسمانی در امامزادگان شاخص استان را از برنامه های جنبی جشن دهه ولایت عنوان کرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی یادآور شد: این نمایشگاه حاوی 20 سری نمایشگاهی است و در این مجموعه ذکر فضائل و رویدادهای تاریخی زمان امیرالمومنین علی (ع) با ادبیاتی جذاب به تصویر کشیده شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول