اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع):

خطبه غدیر سند جاودانه اسلام است

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: خطبه غدیر سند جاودانه اسلام است.

خطبه غدیر سند جاودانه اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان ناحیه مقاومت کوهرنگ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه انفجار، گفت: شهادت بالاترین پاداش مجاهدان با بصیرت و ولایت‌مدار است.
سرافراز نظام سرمایه داری را روبه زوال دانست و با تشریح موضع گیری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی گفت: تهدیدات استکبار جهانی بر علیه ملت و نظام مقدس اسلامی به خاطر ضعف و ناتوانی آنها در مهار جنبش های مردمی و  فروپاشی نظام سرمایه داری در دنیا است.
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور در سایه تلاش دانشمندان مومن و جوان، حسد و کینه بدخواهان و مستکبران دنیا و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی را برافروخته ساخته و به همین دلیل روی به تهدید، توطئه، خباثت و جنایت آورده‌اند.
وی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن عید سعید غدیر، افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ ولایی غدیر منحصر به دهه ولایت نیست و باید در تمام روزها و سال این فرهنگ برای آحاد جامعه تبیین شود.
سرافراز  ادامه داد: شناساندن  قدر و منزلت  غدیر و معرفی مظلومیت امام علی (ع) از مهم‌ترین وظایف بسیجیان در ترویج فرهنگ غدیر است.
وی افزود: خداوند با نزول آیه کریمه « یا ایهاالرسول بلغ ما انزل الیک من ربک ...» از پیامبر خواستند تا جانشینی امام علی (ع) ‌را ابلاغ و رسالت خویش را کامل کنند.
سرافراز با بیان اینکه عید واقعی ما عید بزرگ غدیر است، گفت: ما باید این عید را به نحو احسن گرامی بداریم و هر آنچه در توان داریم برای تکریم آن به کار بندیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول