اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش قاین:

خطبه غدیر برای دانش‌‌آموزان تبیین شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش قاین با بیان اینکه غدیر عیدالله اکبر است، گفت: خطبه غدیر برای دانش‌‌آموزان باید تبیین شود.

خطبه غدیر برای دانش‌‌آموزان تبیین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی کاظمی صبح امروز در جمع دانش‌‌آموزان و اعضای انجمن اولیاء و مربیان قاین با تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار داشت: در خطبه غدیر به دلایل امامت حضرت علی (ع) پرداخته شده اما کمتر به آن توجه می‌شود.
وی افزود: امروز با توجه به توطئه‌های دشمنان برای تضعیف مذهب تشیع باید برای افزایش بصیرت اقشار مختلف به ویژه جوانان نسبت به تبیین این خطبه تلاش شود.
مدیر آموزش و پرورش قاین ضمن مهم شمردن پیام‌های خطبه غدیر از دانش‌آموزان دعوت کرد تا خطبه غدیر را مطالعه و در مسابقاتی که بدین منظور برگزار می‌شود شرکت کنند.
کاظمی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، این بیداری را که الگوی نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است را از ثمرات معنوی غدیر دانست.
وی تمام عزت، اقتدار و امنیت امروز را مدیون رشادت‌ها و خون پاک شهدا دانست و گفت: امروز بیش از همیشه نیازمند شناخت راه شهدا و باقی ماندن بر این راه پر عظمت هستیم. 
در این مراسم پس از مداحی و اجرای برنامه‌های متنوع از سادات فرهنگی و دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری تجلیل شد.
به همین مناسبت همچنین جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر حاجی‌آباد در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش زیرکوه قاین برگزار شد.
در این مراسم که برنامه‌های متنوع و شاد دیگر همراه بود به تمام دانش‌آموزان چادر و سجاده اهدا شد.
همزمان با دهه ولایت و امامت یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز زیرکوه نیز در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش زیرکوه قاین با حضور پرشور مسئولان، اقشار مختلف مردم، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در پایان یادواره نیز از خانواده‌های معظم شهدای معلم و دانش‌آموز منطقه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول