اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در قیروکارزین صورت گرفت؛

برگزاری آزمون خطبه غدیر بین رؤسای ادارات

خبرگزاری فارس: آزمون خطبه غدیر بین رؤسای ادارات شهرستان قیروکارزین در راستای آشنایی با فلسفه و مفاهیم اصلی غدیر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

برگزاری آزمون خطبه غدیر بین رؤسای ادارات
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، یکشنبه‌شب با حضور امام جمعه و فرماندار قیروکارزین آزمون خطبه غدیر بین رؤسای ادارات در راستای آشنایی با فلسفه و مفاهیم اصلی غدیر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی قیروکارزین و با هدف گرامیداشت غدیر به عنوان عیدی بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ اسلام در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
این آزمون سئوالاتی برای فهم واقعی حادثه غدیر و مسائل مربوط به آن را در خود جای داده بود که پس از اعلام نتایج نفر برگزیده این آزمون به عتبات عالیات مشرف می‌شود و از سایر برگزیدگان نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
به گزارش فارس، فرماندار قیروکارزین در سخنرانی پیش از این آزمون اظهار داشت: شیعه بودن و حرکت در راه ائمه معصوم (ع) یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند به ما است که باید شکرگزار آن بوده و لیاقت شیعه واقعی بودن را در خود ایجاد کنیم.
عبدالحسین صمدنژاد اضافه کرد: شکرگزاری حقیقی با اعمال و رفتار و حرکت در صراط مستقیم است و باید با معارف این بزرگواران آشنا شویم.
وی با اشاره به اهداف آزمون خطبه غدیر بیان داشت: این آزمون در اصل جشن غدیر است تا در حاشیه آن با گوشه‌ای از آموزه‌های غدیر و خطبه الهی آن آشنا شویم.
صمدنژاد در پایان خطاب به مدیران ادارات ابراز داشت: وظیفه مدیریت تربیت نیروهای خلاق و استفاده از مقام در راستای نشر معارف الهی است تا برای همیشه در کارنامه اعمال انسان باقی بماند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول