اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر در این استان همزمان با سراسر کشور روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر در شهرکرد برگزار می‎شود

علی گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: آزمون کتبی حفظ خطبه غدیر در استان همزمان با سراسر کشور روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه جاری در شهرکرد با حضور 37 نفر از حافظان خطبه با عظمت غدیر برگزار می‌شود.

وی از اعزام رایگان 110 نفر از برگزیدگان این مسابقه به عتبات عالیات خبر داد و گفت: پس از آزمون کتبی، آزمون شفاهی در زمان دیگری از میان برندگان مرحله اول انجام خواهد شد.

گرجی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران با تلاش فراوان مسئولان فرهنگی، غدیر نمود بیشتری بین مردم  پیدا کرده و این همان بحث رویش‌های انقلاب است که مقام معظم رهبری از آن بارها یاد کرده‌اند.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه تأکید کرد و افزود: دهه ولایت و امامت امسال فرصت خوبی برای ارتقای بینش و معرفت آحاد مردم عزیز نسبت به مفاهیم ارزشمند غدیر و ولایت است.

وی در ادامه با برشمردن خصوصیات اخلاقی و محبت‌های پدرانه و دلسوزانه حضرت علی(ع) در طول تاریخ، گفت: یکی از بزرگ‌ترین و ماندگارترین خصوصیات دینی و اخلاقی برگرفته از فرهنگ ولایی و نبوی را می‌توان در این رویداد بزرگ و واگذاری مسئولیت به امام اول شیعیان مشاهده کرد که در حقیقت به‌عنوان الگو و اسوه مطرح شده است.

گرجی خاطرنشان کرد: با گذشت قرن‌ها از وقوع حادثه تاریخی غدیر همچنان ابعاد این حرکت مبارک به شایستگی و مناسب تبیین و تشریح نشده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول