اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا:

تنها راه شکستن تحریم‌ها حاکمیت تفکر بسیجی در کار و تولید است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: تنها راه شکستن تحریم‌ها حاکم شدن تفکر بسیجی در کار و تولید است.

تنها راه شکستن تحریم‌ها حاکمیت تفکر بسیجی در کار و تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته کارگر اظهار کرد: اگر در عرض 33 سال بسیج به‌عنوان نهاد مقدس از آزمون‌های مختلفی سربلند بیرون آمده است، این نشان از ولایتمداری بسیج و بسیجی است و افتخار ما این است که در راه امام جان می‌دهیم.

وی افزود: بعد از دو ساعت از آغاز لحظات سال نو و به دنبال آن فرمایشات مقام معظم رهبری، نخستین جلسه تخصصی کار در سازمان بسیج کارگری در این استان فعال بودند.

رضوانی، تمام کارگران استان را نماد واقعی بسیج دانست و گفت: بسیجیان تولید و صنعت به‌عنوان نماد حقیقی فدایی و ولایتمداری هستند که برای لبیک‌گویی به فرمان امام همواره پیشتاز بودند.

وی، تحول اساسی در این سال را همت کارگران، کارفرمایان همچنین مدیران بسیجی دانست و اظهار کرد: کارخانجات همت مضاعفی از خود به نمایش گذاشتند که این نشانگر عشق به تولید، اسلام، قرآن، امام و رهبر فرزانه انقلاب است.

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با بیان اینکه این نهاد با همکاری و مساعدت کارخانجات و واحدهای تولیدی 150 برنامه در هفته گرامیداشت کارگر برگزار می‌کند، تصریح کرد: این برنامه‌ها با محوریت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با همکاری بسیج کارگری کارخانجات اجرا می‌شود و در آن تلاش شده با توجه به نامگذاری سال‌ جاری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نقش کارگران در تحقق این شعار مهم بیش از پیش برجسته‌تر شود.

رضوانی، برگزاری آیین‌های ختم قرآن، مسابقات تیراندازی و طناب‌کشی، مسابقه فرهنگی و عقیدتی پیرامون نظرات رهبری در زمینه‌های اقتصادی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگر، نمایشگاه‌های سیار از دستاوردهای خودکفایی واحدهای تولیدی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، رونمایی از تمبر یادبود 14 هزار شهید کارگر کشور و 180 شهید کارگری آذربایجان‌شرقی همچنین نامگذاری سالن ورزشی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به نام شهید «زوار» را از جمله برنامه‌های قابل اجرا به شمار آورد.

وی تصریح کرد: یادواره 14 هزار شهید کارگری کشور و یادبود شهید شاخص قشر بسیج کارگری سردار شهید «جعفر زوار» در 10 اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز با حضور مسئولان کشوری، سپاه و بسیج در تبریز برگزار می‌شود.

رضوانی افزود: شهید «جعفر زوار» شهید شاخص قشر کارگر کشور امسال از تبریز انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: شهید «جعفر زوار» از کارگران شرکت کبریت‌سازی تبریز در دوران دفاع مقدس به‌عنوان جانشین گردان حضرت امام حسین(ع) بود که در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول