اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

حمایت از تولید و صنعت با افراط و تفریط نباشد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در زمینه حمایت از تولید و صنعت نباید دچار افراط و تفریط شد.

حمایت از تولید و صنعت با افراط و تفریط نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین شافعی ظهر امروز در جمع اعضای کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خراسان‌رضوی اظهار داشت: در این زمینه نباید دچار مواجهه با پدیده رانت و سوگلی‌سازی در صنعت شویم.

وی با بیان اینکه صنعت بهتر از هر بخش دیگری توان پیچیدن نسخه خود را دارد عنوان کرد: اجرای دقیق قانون بهبود فضای کسب و کار و هم‌چنین تفکیک سیاست‌های پولی و مالی کمک شایانی را به بخش تولید در سال جاری می‌‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد در این کارگروه با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با شعار سال جاری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب امسال موشکافانه‌تر به بیان رویکردهای مؤثر در کاهش مشکلات اقتصادی کشور اشاره کردند.

وی تأکید کرد: باید مسئولان نظام در بخش‌های اقتصادی توجه بسیار خاصی را به موضوع قانون بهبود فضای کسب و کار و هم‌چنین کارآفرینی پایدار داشته باشند.

شافعی یادآور شد: خراسان‌رضوی نیز در این زمینه دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

*80 درصد مشکلات صنعت از بیرون تحمیل می‌شود

دبیر خانه صنعت و معدن ایران نیز در این جلسه در جمع اعضای کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خراسان‌رضوی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 80 درصد مشکلات صنعت از بیرون تحمیل می‌شود.

محسن شرکاء ابراز تأسف کرد: تاکنون تمام جلسات اقتصادی استان و حتی کشور برای حل مشکلات گذشته بوده و برای چشم‌انداز آینده تاکنون کار خاصی انجام نداده‌ایم.

رئیس خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی یادآور شد: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و پرداختن به جزئیات بیش‌تر مفهوم جهاد اقتصادی نارضایتی خود را از کار مسئولان اقتصادی بیان فرمودند. 

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول