اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید جواد هاشمی در یادواره شهدای کسلیان سوادکوه:

ایفای نقش شهید کشوری در فیلم سیمرغ از افتخاراتم بوده است

خبرگزاری فارس: سید جواد هاشمی با اشاره به کارنامه درخشان مازندران در دفاع مقدس، گفت: ایفای نقش شهید کشوری در فیلم سیمرغ از افتخاراتم بوده است.

ایفای نقش شهید کشوری در فیلم سیمرغ از افتخاراتم بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید جواد هاشمی بعدازظهر امروز در نهمین یادواره 43 تن از شهدای دهستان کسلیان سوادکوه، با بیان خاطرات مختلفی از دوران دفاع مقدس، بیان داشت: دوران دفاع مقدس مقطع درخشان و یادآور جوانمردی‌ها و پاکبازی‌های فرزندان این مرز و بوم بوده است.

وی که در فیلم‌های مختلف دفاع مقدس به ایفای نقش پرداخته است، افزود: شهدا در گفتار و رفتار خود صادق بوده‌اند و در عمق دل‌های ما جا گرفته‌اند.

بازیگر فیلم‌های سجاده آتش، حماسه مجنون، پرواز روح، یاس‌های وحشی، انتظار سرخ، شهید فهمیده، سیمرغ و اخراجی‌ها، به زلال و شفاف بودن روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در این دوران، خانواده‌های شهدا را واسطه قرار دهیم تا از خدا بخواهند تا ما، شهدا را فراموش نکنیم.

هاشمی با تاکید بر این مطلب که مطمئنا شهدا صدای ما را می‌شنوند، افزود: در شیوه زندگی و بیان و رفتارمان دقت کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

وی به دلاورمردی‌های رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: نقش رزمندگان مازندران، سوادکوه و لاجیم در دوران دفاع مقدس ارزشمند بوده است.

ایفاگر نقش شهید کشوری در فیلم سیمرغ، گفت: ایفای نقش شهید کشوری در فیلم سیمرغ از افتخاراتم بوده است.

هاشمی به لزوم پاسخگو بودن نسل حاضر به خون شهدا اشاره کرد و گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما باید در اجرای رسالت‌هایمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول