اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته کار و کارگر صورت گرفت

بازدید مدیران چهارمحال و بختیاری از خانواده شهدای کارگر فرخشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در نخستین روز از هفته کار و کارگر به همراه مسئولان سازمان بسیج کارگران این استان از خانواده شهدای فرخشهر دیدن و از خانواده این افراد تجلیل کرد.

بازدید مدیران چهارمحال و بختیاری از خانواده شهدای کارگر فرخشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز اظهار داشت: شهدا در حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی نقش محوری داشته‌اند و تجلیل از شهدا امری ضروری است.

داود شیوندی افزود: نظام جمهوری اسلامی به وجود شهدای گرانسنگ خود افتخار می‌کند و ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و تمامی مسئولان وظیفه دارند یاد و نام شهدا را گرامی بدارند و بهترین تجلیل از شهدا در حقیقت، تکریم خانواده‌های شهداست.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا علاوه بر وظیفه و دین همگانی، نیاز امروز و آینده جامعه است، گفت: شهدای کارگر در طول انقلاب و دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم داشته است اما تاکنون به درستی حق شهدای این قشر که آمار شهدای آن به مراتب نسبت به شهدای سایر اقشار جامعه بیشتر است ادا نشده است.

شیوندی، شهدا را ذخیره و پشتوانه نظام و انقلاب دانست و افزود: جنگ هشت ساله ایران جنگ حق و باطل بود، خانواده‌های شهدا زمانی که نیاز بود فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و امروز باید احترام آنها را نگه داریم، بر همین اساس برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد شهدا محسوب می‎شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه پیام خون شهدا استقامت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن است، گفت: اگر شهدای ما نمی‌رفتند عزت و استقلال ما رفته بود اگر شهدا نمی‌رفتند کشور ما رفته بود، دشمن نیامده بود که برود، آمده بود که بماند و انقلاب اسلامی و استقلال ما را نابود کند.

وی گرامیداشت و قدرشناسی از خانواده‌های شهدا را ضروری دانست و گفت: احترام به خانواده‌های شهدا باید در جامعه ما فرهنگ شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در نخستین روز از هفته کار و کارگر به همراه مسئولان سازمان بسیج کارگران این استان از خانواده شهدای فرخشهر دیدن و از خانواده این افراد تجلیل کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول