اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور دوم انتخابات مجلس

740 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در گیلان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: 740 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه رشت و تالش هستند.

740 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در گیلان هستند

مهدی سعادتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه رشت و تالش اشاره کرد و اظهار داشت: 506 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه رشت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بهترین انتخابات در اسفند سال گذشته برگزار شد، افزود: 429 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تالش در نظر گرفته شده است.

سعادتی، بالاترین درصد حضور در انتخابات را مربوط به مردم ایران دانست و تصریح کرد: تعداد 740 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دور انتخابات در حوزه‌های انتخابیه رشت و تالش هستند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات مجلس در اسفند سال گذشته راهبرد دشمن را تغییر داد، خاطرنشان کرد: سال گذشته مسئولان استان بیش از 30 هزار دیدار مردمی انجام دادند.

وی، پیگیری نامه‌های مردمی به ریاست‌جمهوری را از جمله فعالیت‌ها خواند و گفت: سال گذشته به 470 هزار نامه با موضوع ریاست جمهوری و 100 هزار نامه مردمی دیگر پاسخ داده شد.

سعادتی از سفرهای ویژه استانی به شهرستان‌های شفت و املش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فضای تعامل مسئولان با مردم باید تداوم یابد.

استاندار گیلان به صدور مجوز استخدام بیش از 3 هزار نفر در دستگاه‌های مختلف گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تمام مدیران کل حتماً یک روز در هفته باید برای پیگیری مصوبات به مرکز عزیمت کنند.

وی ادامه داد: دفتر ویژه‌ای در تهران و ستاد معین در وزارتخانه‌ها برای پیگیری امور گیلان ایجاد می‌شود.

سعادتی به وضعیت تیم‌های فوتبال داماش گیلان اشاره کرد و بیان داشت: با رایزنی‌های انجام شده با قوه قضائیه، مبلغ یک میلیارد تومان به باشگاه داماش گیلان اختصاص می‌یابد.

استاندار گیلان بر جذب سرمایه‌گذاران در استان تاکید کرد و افزود: اختیارات ویژه‌ای از طرف رئیس جمهور به استانداران برای تغییر بعضی از نظام‌ها تفویض شده است.

وی با اشاره به پروژه راه‌آهن گیلان، اذعان کرد: راه‌آهن گیلان نیاز به یک‌هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار دارد و این امر با سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی محقق می‌شود.

سعادتی تشکیل قرارگاه فرهنگ گیلان را از جمله فعالیت‌ها در امور فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: سازوکار تشکیل قرارگاه فرهنگ گیلان فراهم شده است.

استاندار گیلان تهیه سند هم‌افزایی و تعامل سازمان‌های فرهنگی استان را از دیگر اقدام‌های در حال انجام عنوان کرد و گفت: به کارگروه کشاورزی گیلان باید به صورت ویژه توجه شود.

وی بر بازسازی خطوط انتقال گاز گیلان تاکید کرد و بیان داشت: خط دوم انتقال گاز استان با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول