اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی علی‎آبادکتول:

علی‎آبادکتول با انتخابات مکانیزه توانمندی را به منصه ظهور رساند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی علی‎آبادکتول گفت: برگزاری انتخابات مکانیزه به دلیل عدم آمادگی از 30 شهرستان به هشت شهرستان تقلیل پیدا کرد که علی‌آبادکتول با برگزاری انتخابات مکانیزه توانست توانمندی را به منصه ظهور و بروز برساند.

علی‎آبادکتول با انتخابات مکانیزه توانمندی را به منصه ظهور رساند

محمد اخلی در حاشیه همایش بازرسان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آزمون بزرگ انتخابات مکانیزه برای شهرستان علی‎آبادکتول کار بزرگی به حساب می‎آمد چرا که نگاه ملی را به خود معطوف می‎کرد که از همین حیث جایگاه خاصی داشت.

وی تصریح کرد: شرایطی که در آن قرار داشتیم استرس مضاعف وارد می‎کرد به دلیل دستگاه‎های جدید و فعالیت‎های نوین که با آن روبه‎رو بودیم، لذا آموزش‎ها به طور متوالی صورت می‎گرفت و با برگزاری همه دوره‎های آموزشی توانستیم خوشبختانه انتخابات خوبی در سطح شهرستان برگزار کنیم.

رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی علی‎آبادکتول عنوان کرد: انجام کارهای بزرگ و ملی شجاعت می‎خواهد که هر شهرستانی توانمندی اجرای آن را ندارد.

اخلی یادآور شد: دستگاه‎ها به دلیل اینکه مرحله اول تست‎شان بود دچار کمبودها و اشکالاتی بودند که انتظار می‎رود این مسائل قبل از روز برگزاری انتخابات در گرگان برطرف شوند.

این مسئول اضافه کرد: حسن و مزیتی که این شبکه رایانه‌ای داشت این بود که بسیاری از تخلفات جاری که در سیستم دستی به چشم می‎خورد از بین می‎رفت و قابل کنترل و پیش‎بینی بود.

رئیس هیئت بازرسی علی‎آبادکتول اذعان داشت: امیدوارم در شهرستان گرگان با تمهیداتی که صورت می‎گیرد شاهد برگزاری انتخابات خوبی باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد سیستم رایانه‎ای در دوره‎های بعدی انتخابات برای همه شهرستان‎ها قابلیت بهره‎برداری داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول