اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فیروزآباد صورت گرفت

برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از مدیران عقیدتی، نظارت و مسؤلان حوزه‌های مقاومت بسیج فعال در عرصه انتخابات شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه انتخابات مجلس

به گزارش خبر گزاری فارس از فیروزآباد، مراسم تجلیل از مدیران عقیدتی، نظارت و مسؤلان حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد با حضور فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد و مسئول عقیدتی سیاسی در نمازخانه ناحیه سپاه فیروزآباد برگزار شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فیروزآباد در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، تجلیل از خدمات تمام مدیران عقیدتی، نظارت و مسئولان حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد که با انجام فعالیت‌های چشمگیر در طول مدت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس موفقیت دیگری را در کارنامه جامعه ایران اسلامی ثبت کردند، است.

علیرضا علیپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شیعه خوب کسی است که حضور امام زمان (عج) را حس و خود را در حضور امام زمان احساس کند.

وی ادامه داد: امروز در غیاب امام زمان (عج) مولای ما مقام معظم رهبری است و دنیای اسلام به وجود ولایت فقیه افتخار می‌کند.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن تبریک سال نو به بیان نکاتی در مورد برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فیروزآباد پرداخت و ابراز داشت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات 12 اسفند کشور، نظام و انقلاب را بیمه و دشمن را ناامید و مأیوس کرد.

غلامحسین جاوید اضافه کرد: از جمله برنامه‌های کشورهای غربی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی بود که با توطئه‌های فراوان مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌شدند.

وی ادامه داد: اولویت نخست بسیج برهم زدن توطئه‌های دشمنان در حاشیه انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بود که با توکل به خدا و هوشیاری مردم ایران به هدف مورد نظر که همان انتخابات سالم بود دست یافتیم.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد اختلاف انداختن‌های قومی را از دیگر توطئه‌های دشمنان بیان کرد و گفت: انتخابات 12 اسفندماه سال 90 انتخاب به صورت یکپارچه و در اوج اتحاد با مشارکت بیش از 90 در صدی مردم فیروزآباد برگزار شد.

جاوید در پایان تصریح کرد: مجموعه بسیج موظف است در تمام زمینه‌های فرهنگی، امنیتی با نماینده منتخب مردم همکاری داشته باشد تا شاهد پیشرفت شهرستان فیروزآباد باشیم.

در پایان این مراسم از مدیران عقیدتی، نظارت و مسئولان حوزه‌های مقاومت بسیج با اهدای جوایز و لوح تقدیر شد.

همچنین از خبرنگاران خبرگزاری فارس و واحد مرکزی خبر در شهرستان فیروزآباد با اهدای جوایز و لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول