اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر:

مردم در انتخابات نشان دادند همیشه گوش به فرمان ولایت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر گفت: مردم در انتخابات 12 اسفند یکبار دیگر نشان دادند که همیشه گوش به فرمان ولایت هستند.

مردم در انتخابات نشان دادند همیشه گوش به فرمان ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد گرگانی صبح امروز در جمع روسا و هیئت‎های بازرسی استان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر یاس و ناامیدی را در دل دشمنان داخلی، خارجی و نابخردان گذاشت.

وی در خصوص گزارش عملکرد هیئت بازرسی در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر تصریح کرد: در شهرستان رامیان 85 شعبه اخذ رای به تفکیک 36 شعبه در فندرسک و 49 شعبه در بخش مرکزی این شهرستان وجود داشت.

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر اضافه کرد: در شهرستان آزادشهر نیز 81 شعبه اخذ رای که 20 شعبه در چشمه‎ساران و 61 شعبه در بخش مرکزی آزادشهر برای برگزاری انتخابات، آماده ارائه خدمت به مردم فهیم منطقه قرار گرفت.

گرگانی بیان داشت: انتخاب بازرسان و سربازرسان از بین متعهدان محلی به ویژه فرهنگیان و کارمندان دولتی در نهایت بی‎طرفی انجام گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد: در همان ابتدا تعهد اخلاقی از همه آنها صورت گرفت که در برگزاری انتخابات نهایت دقت را داشته باشند و در مدت برگزاری انتخابات هیچ‎گونه مشکل و مسئله‎ای به وجود نیامد.

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر در پایان از عوامل اجرایی و نظارت که تعامل خوبی با هیئت بازرسی حوزه رامیان و آزادشهر داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول