اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری:

مردم به مجریان انتخابات اطمینان کامل دارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور و حماسی مردم استان در روز 12 اسفند اوج اعتماد مردم به مجریان را نشان داد که باید قدردان آن بود و این حس قدرشناسی را به بهترین نحو به آن‌ها منتقل کرد.

مردم به مجریان انتخابات اطمینان کامل دارند

یزدان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در کمیته‌های مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات انجام گرفته و شرایط مناسبی برای برگزاری انتخابات مرحله دوم تنها حوزه انتخابیه راه یافته به دور دوم در این استان فراهم شده است.

وی افزود: در همین راستا تدابیر امنیتی ویژه‌ای برای برگزاری انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در نظر گرفته شده تا انتخابات در کمال آرامش و صحت برگزار شود.

جلالی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ به صورت 100 درصد رایانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: بر همین اساس 238 صندوق الکترونیکی اخذ رای برای این حوزه پیش‌بینی شده است که از این تعداد 90 شعبه سیار و بقیه ثابت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، آموزش را از مهم‌ترین امور در برگزاری این انتخابات دانست و گفت: در همین راستا برنامه‌های آموزشی در دو محور عمومی ویژه مردم و تخصصی مخصوص دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات در نظر گرفته شده است.

جلالی بر ضرورت همکاری و تعامل رسانه‌های استان در راستای پیگیری برنامه‌های آموزشی انتخابات تاکید کرد و افزود: اعتمادبخشی به مردم نسبت به سیستم اخذ رای الکترونیکی مهم‌ترین موضوعی است که رسانه‌ها و مطبوعات باید به طور جدی آن را در برنامه‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: حضور پرشور و حماسی مردم استان در روز 12 اسفند اوج اعتماد مردم به مجریان را نشان داد که باید قدردان آن بود و این حس قدرشناسی را به بهترین نحو به آن‌ها منتقل کرد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با هرگونه تخلف انتخاباتی به شدت برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی حقوقی هم در بخش عمومی و هم در حوزه مجریان انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در جلوگیری از تخلفات انتخاباتی نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول