اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

خطبه فدکیه باید در جامعه تبلیغ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: باید خطبه فاطمیه و یا همان خطبه فدکیه بین مردم جامعه تبلیغ شود و در این باره باید اقدامی شایسته انجام داد.

خطبه فدکیه باید در جامعه تبلیغ شود

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: خطبه فاطمیه از جمله اسناد تاریخی است که باید همیشه در صدر توجهات باشد زیرا دارای نکات بسیار پرمغزی است که جامعه باید از موهبت این نکات بهره‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه خطبه فدکیه از جمله اسناد تاریخی شیعه است، افزود: در زمانی که رئیس الازهر مصر در حال مطالعه درباره شیعه و اعتقادات آن بود به ایران و حوزه علمیه نامه‌ای نوشت و از حوزه علمیه قم درخواست سندی برای مطالعه بیشتر اعتقادات شیعه کرد و آیت‌الله مرعشی نجفی نیز توصیه کرد که خطبه فاطمیه از همه اسناد موجود کامل‌تر است و باید این سند ارسال شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید فرهنگ فاطمی در جامعه تبلیغ شود، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ فاطمی در جامعه تبلیغ شود و فرهنگ فاطمی ساده‌زیستی و دفاع از ولایت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا روحیه فاطمی در جامعه رونق گرفته و بصیرت این مادر اهل‌بیت (ع)  در جامعه رشد یابد، خاطر نشان کرد: شناخت از حضرت زهرا (س) در جامعه باید روز به روز بیشتر شود و در این باره باید تلاش کنیم تا فرهنگ عمومی شهر را در این باره تغییر دهیم.

سلیمانی تأکید کرد: در روز شهادت حضرت زهرا (س) باید به این نکته توجه داشت که حضرت زهرا (س) شهید حمایت از حریم ولایت است و وی نخستین کسی بود که در راه حریم ولایت به شهادت رسید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول