اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

شناساندن بیشتر فاطمه (س) به جامعه ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود گفت: باید برای تکریم و شناساندن هر چه بیشتر حضرت فاطمه (س) به جامعه و به خصوص نسل جوان کوشا بود.

شناساندن بیشتر فاطمه (س) به جامعه ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین ابوترابی عصر امروز در نخستین جلسه برگزاری جشن کوثر در سپاه ناحیه شاهرود که با حضور اعضای ستاد جشن کوثر در اتاق فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد، با اشاره به اهمیت پاسداشت مقام بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س)، گفت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام عیار زنان و مردان جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: باید برای تکریم و شناساندن هر چه بیشتر ایشان به جامعه و به خصوص نسل جوان کوشا باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود افزود: آیین‏های شهادت و ولادت حضرت زهرا (س) باید باشکوه خاصی برگزار شده و تابلویی برای ترویج فرهنگ فاطمی و علوی در جامعه باشد.

ابوترابی با اشاره به ولایت‏پذیری حضرت زهرا (س) گفت: آحاد جامعه به خصوص نسل جوان و دختران و بانوان جامعه می‏توانند درس‏های فراوانی از زندگی این بانو گرفته و در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار گیرند.

به گزارش فارس؛ در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری جشن کوثر و برنامه‏های آن با حضور اعضا، بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

جشن کوثر هم‏زمان با ولادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) توسط بسیج خواهران سپاه هر ساله برای بانوان ایران اسلامی برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول