اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

صیاد شیرازی مرد همیشه زنده تاریخ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی مرد همیشه زنده در دل تاریخ است، خواستار تبیین ابعاد شخصیتی آن شهید برای نسل جوان جامعه شد.

صیاد شیرازی مرد همیشه زنده تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی عصر امروز در "جستاری با موضوع شناخت ابعاد شخصیتی صیاد شیرازی" در شرق استان تهران اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی پیش از آنکه خود را فرمانده لشکر بداند، یک بسیجی معرفی می‏کرد.

وی ادامه داد: از جمله آرزوهای شب‏های عملیات شهید صیاد شیرازی، درخواست نعمت شهادت از سوی باری تعالی بود و این مهم نشان‏دهنده عمق عشق به شهادت در وجود آن مرد بزرگ بود.

علاءالدینی اضافه کرد: آرزوی دیرین شهید صیاد شیرازی در نهایت به حقیقت پیوست و این رویداد ناگوار برای امت اسلامی ایران به نقطه تاریکی در زندگی منافقان کوردل بدل شد.

امام جمعه دماوند افزود: امروز عاملان شهادت شهید صیاد شیرازی نه تنها در عراق بلکه در چادرهای مستقر در اردن نیز جایی برای زندگی ندارند و به مدد پروردگار همچنان آواره و سرگردان خواهند ماند.

وی با اشاره به نقش بارز شهید صیاد شیرازی در هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهید صیاد شیرازی نقشی بارز در شکل‏دهی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشت که به جاست تا سازمان ارتش و نیروهای مسلح در رابطه با تجلیل از جایگاه والای آن شهید بزرگوار اقدامات ویژه‏ای را اجرایی سازند.

علاءالدینی ادامه داد: از نمونه‏های بارز تجلیل از جایگاه شهید صیاد شیرازی تبیین ابعاد شخصیتی آن شهید برای نسل امروز جامعه است تا یاد و خاطره رشادت‏های وی از اذهان جامعه زدوده نشود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول