اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد

نیاز‌ 120 میلیارد ریالی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان برای تجهیز

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: برای تجهیز بیمارستان صیاد شیرازی 120 میلیارد ریال نیاز است.

نیاز‌ 120 میلیارد ریالی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان برای تجهیز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدعلی آقاپور صبح امروز در جمع کارشناسان مراکز بهداشتی استان اظهار داشت: بیمارستان‎های آزادشهر، گنبدکاووس و مراوه‎تپه نیز با کسری بودجه مواجه‎اند که به محض تامین اعتبار، تجهیز و بهره‎برداری می‎شوند.

وی با تصریح بر اینکه بیمارستان‎های استان بیمارستان‎های فرسوده‎ای هستند عنوان کرد: حتی بیمارستان پنج آذر گرگان که یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‎های مرکز استان است دارای ساختمان‎های یک طبقه و دو طبقه بوده که خارج از استاندارد است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: هر تخت بیمارستانی طبق برآورد دانشگاه 450 میلیون ریال و طبق برآورد وزارت بهداشت 350 میلیون ریال بر اساس ارز 1000 ریالی ارزیابی شده است.

آقاپور در خصوص بازتوانی سالمندان متذکر شد: در مورد بازتوانی سالمندان اقدامات خوبی صورت گرفته و هزینه‎های خوبی نیز انجام شده ما در بازتوانی قلب حدود 6 میلیارد ریال تجهیزات را در سال گذشته خریداری کرده‎ایم که در مرکز جراحی قلب کردکوی استقرار یافته و خدماتی که در این بیمارستان ارائه می‎شود واقعا فوق‎العاده است.

این مسئول اذعان داشت: برخی امکانات در بیمارستان‎های ما کم است همانند ام‎ار‎آی و ای‎سی‎تی که در بعضی شهرستان‎ها و مراکز دولتی وجود ندارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول