اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

ولایت‌پذیری راز ماندگاری شهید صیاد شیرازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ولایت‌پذیری راز ماندگاری شهید صیاد شیرازی شد.

ولایت‌پذیری راز ماندگاری شهید صیاد شیرازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد صبح امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی در لشکر 30 گرگان اظهار داشت: شهیدانی همانند صیادشیرازی، بهشتی، باکری، همت و... افراد بزرگی چون شخصیت‎ امام خمینی(ره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس هرگز نمی‎میرند.

وی افزود: شهیدان در یک جنگ نابرابر با کمترین امکانات و با اعتقاد راسخ جنگیدند و در طول 150 سال گذشته افتخار و برگ زرینی را با نام خود به ثبت رساندند.

ولی‎نژاد با بیان اینکه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با ایثارگری خود نگذاشتند که یک وجب از خاک سرزمین ما به دست دشمن بیفتد تصریح کرد: استکبار پشت ‎سر صدام بود و تمام تجهیزات خود را در جنگ هشت ساله به میدان آوردند و ایثارگران با اعتقاد خود در این میدان نابرابر جنگیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اذعان داشت: این‎هایی که چنین ایثارگری می‎کنند نمی‎شود که بمیرند و آنها ماندگاران تاریخ خواهند شد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) یادآور شد: در جنگ تحمیلی به فرمایش امام تجهیزات و امکانات نظامی نمی‎جنگد بلکه اعتقادات در حال جنگ است.

ولی‎نژاد با بیان اینکه برای شهدایی همچون صیاد شیرازی و شهدای هشت سال دفاع مقدس باید جشنواره‎های بزرگداشت به پا کرد تاکید کرد: برگزاری چنین مراسماتی موجب عزت و استقلال خودمان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: صیاد شیرازی شخصیت پرآوازه است که ارتش در دامن خود داشت و امروز افتخار همه نیروهای نظامی است.

این مسئول متذکر شد: آنچه که انسان را باقی گذاشت به تعبیر امام جواد(ع) تبعیت از امام و رهبری است و شهید صیاد شیرازی تابع محض ولایت بوده است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که در زندگی این شهید می‎درخشد رزم و نظامی‌گری او نیست و افتخار او را تنها در مبارزه نباید خلاصه کرد و آنچه صیاد شیرازی را ماندگار کرد تبعیت از ولایت فقیه و فرمانده کل قوا بوده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول