اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شانزدهمین دوره سینمای هنری تالار هنر

با پخش فیلم «درخت زندگی» آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: از روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه شانزدهمین دوره سینمای هنری تالار هنر با پخش فیلم «درخت زندگی» به کارگردانی ترنس مالیک آغاز می‌شود.

با پخش فیلم «درخت زندگی» آغاز می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: درخت زندگی فیلمی است آمریکایی با ژانر علمی تخیلی، درام و حماسه‌ای که در تاریخ 27 می ‌2011 در آمریکا اکران شد و بازیگران اصلی آن براد پیت، شان پن، جسیکا چستین هستند.

وی با بیان اینکه این فیلم برنده نخل طلای کن سال 2011 است، افزود: این فیلم از آن دسته فیلم‌هایی است که در زمینه مسائل رفتاری، رشد فکری و روانی و در فرمت‌های مختلف تولید شده ‌است.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره سینمای هنری تالار هنر اصفهان تصریح کرد: در سلسله جلسات سینمای هنری فیلم‌های برگزیده سال 2011 جهان در تالار هنر که مرکزی تخصصی در زمینه هنرهای نمایشی و سینمایی است به نمایش در می‌آید.

وی با بیان اینکه هدف از اکران این فیلم‌ها آشنایی علاقه‌مندان با فیلم‌های مطرح و  روز دنیا است، تأکید کرد: فیلم‌های «درخت زندگی» به کارگردانی ترنس مالیک، «روزی روزگاری در آناتولی» به کارگردانی نوری بیلگه جیلان و «هوگو» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی از جمله فیلم‌هایی است که در شانزدهمین دوره سینمای هنری اکرام می‌شود.

بکتاشیان ادامه داد:  فیلم‌های «پسری با دوچرخه» به کارگردانی برادران داردن و فیلم «تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس» به کارگردانی توماس آلفرد سوناز از دیگر فیلم‌هایی است که در این سینما به نمایش در می‌آید.

وی تأکید کرد: پس از اکران هر فیلم منتقدان در راستای ارتقای هر چه بیش‌تر سطح دانش و آگاهی مخاطبان با ساختار و محتوای فیلم‌ها نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده می‌پردازند.

به گزارش فارس علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها جمعه‌ها ساعت 10 صبح به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول