اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه ایران خودروی مازندران:

جشنواره فیلم صنعتی آثار خوبی برای مازندران دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه ایران خودروی مازندران، گفت: جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش، آثار خوبی بر روی صنعت استان خواهد داشت.

جشنواره فیلم صنعتی آثار خوبی برای مازندران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امید حسین‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فیلم‌های صنعتی می‌تواند بخش‌هایی از صنعت که در منظر عموم قرار ندارد را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه تا جایی که در توان داشته باشیم به برگزاری این جشنواره کمک می‌کنیم، متذکر شد:‌ جشنواره فیلم‌های صنعتی، آثار خوبی بر روی صنعت استان خواهد داشت.

حسین‌نژاد در بیان دلیل حمایت مجموعه ایران خودرو از برگزاری جشنواره فیلم‌های صنعتی، تصریح کرد:‌ خودروسازی در استان، یک صنعت نوپا است و در این جشنواره می‌توان بخش‌های مختلفی از آن را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و حمایت از تولید ملی، یادآور شد:‌ هرچه صنعت ما بیشتر نمایش داده و معرفی شود، می‌توانیم گام‌های مؤثرتری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه مسئولان می‌توانند با کارهای فرهنگی، صنعت را به مردم معرفی کنند، ادامه داد:‌ معرفی صنعت، در روش تفکر مردم در استفاده از محصولات داخلی تاثیرگذار بوده و مردم به این نتیجه می‌رسند که استفاده از کالای تولید داخل، اشتغالزایی را برای فرزندان آنها به همراه دارد.

وی اظهار داشت: ‌امیدواریم کارهای فرهنگی در راستای حمایت از تولید ملی فقط به برگزاری این جشنواره ختم نشود و اقدامات دیگری هم برای معرفی صنعت صورت گیرد.

به گزارش فارس، دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش از 25 تا 28 اردیبهشت ماه در چهار شهر ساری، بابل، آمل و نوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول