اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز دور جدید سینمای خانواده

فیلم آقا یوسف در تالار هنر اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: با اکران فیلم سینمایی آقا یوسف به کارگردانی علی رفیعی دوازدهمین دوره سلسله جلسات سینمای خانواده از روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه در تالار هنر آغاز می‌شود.

فیلم آقا یوسف در تالار هنر اکران می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تالار هنر تنها مرکز تخصصی هنرهای نمایشی و سینما در اصفهان است، اظهار داشت: داستان این فیلم درباره آقا یوسف (مهدی هاشمی) کارمندی بازنشسته است که با دخترش رعنا (هانیه توسلی) زندگی می‌کند و پسرش به کانادا مهاجرت کرده است.

وی افزود: آقا یوسف که به شدت به دختر خود علاقه‌مند است برای برآوردن مخارج زندگی خود و عروسش (لیلا بلوکات) از پنج سال پیش پنهان از چشم دخترش خانه‌های مردم را نظافت می‌کند، در ادامه حوادثی در این خانه‌ها رخ می‌دهد که به طور مستقیم به آقا یوسف ارتباط پیدا کرده و زندگی وی را دگرگون می‌کند.

مدیر تالار هنر اصفهان تصریح کرد: این فیلم درباره زندگی بشر امروزی و گسسته شدن ارتباط‌ عاطفی در میان آدم‌های دنیای معاصر است که نخستین نشانه‌های این بی‌ارتباطی، تنها شدن آدم‌ها و دامن زدن به تراژدی تنهایی انسان‌ها است.

وی درباره دیگر فیلم‌های در انتظار اکران در این تالار گفت: فیلم‌های سینمایی «مرهم» به کارگردانی علیرضا داوود‌نژاد 15اردیبهشت، «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی 22 اردیبهشت، «آلزایمر» به کارگردانی احمدرضا معتمدی 29 اردیبهشت و «بیداری رویاها» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر 5 خرداد از جمله دیگر فیلم‌های سینمایی است که پس از فیلم «آقا یوسف» به ترتیب در سالن اصلی تالار هنر اکران می‌شود.

بکتاشیان ادامه داد: مانند دوره‌های گذشته پس از اکران فیلم‌های سینمایی کارشناسان علوم رفتاری به تحلیل روان‌شناختی فیلم پرداخته و به سؤال‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانند جمعه‌ها از ساعت 16 به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 5660881 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول