اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی مرحله دوم انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری:

اعتمادسازی پیش شرط برگزاری انتخابات سالم است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: اعتمادسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در رأس برنامه‌های این کمیته است.

اعتمادسازی پیش شرط برگزاری انتخابات سالم است

کیومرث مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در این مرحله برگزاری انتخابات به صورت 100 درصد رایانه‌ای برگزار می‌شود تبلیغات و آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

وی بر ضرورت ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه در برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: مهم‌ترین هدف کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات این است که با برنامه‌ها و تدابیر تبلیغاتی درست و صحیح شرایط و فضای آرامی را برای برگزاری انتخابات فراهم کند.

مرادی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز از مهم‌ترین اموری است که در راس برنامه‌های این کمیته قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری از تهیه و توزیع 10 هزار بروشور تبلیغاتی خبر داد و گفت: این بروشورها در راستای آشنایی مردم با چگونگی و نحوی برگزاری انتخابات در این مرحله، تهیه و توزیع خواهد شد.

مرادی، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات استان را گام مهمی در راستای اطلاع‌رسانی درست و صحیح به مردم برشمرد و اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌های استان می‌توانند با تعامل با کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات استان در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور سهم بسزایی داشته باشند.

وی افزود: صدا و سیمای استان نیز آمادگی کامل خود را در تعامل و همکاری با این کمیته اعلام کرده تا برنامه‌ها و تیزرهای تبلیغاتی را از طریق شبکه جهان‌بین و رادیوی استان به مردم ارائه دهد.

مرادی همچنین به فضاسازی محیطی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در این مرحله از انتخابات سعی شده تا علاوه بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات، از نقش هدایتگری ائمه جمعه و جماعات استان در اطلاع‌رسانی درست و جلب اعتماد مردم از تبلیغات محیطی نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول