اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سپاه توانایی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: امروز با تکیه بر ظرفیت سپاه و بسیج، توانایی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی در زمین، دریا و هوا را داریم.

سپاه توانایی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی حسینعلی یوسف‌علیزاده در جمع پایوران ستاد سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: سپاه همواره مطیع و همراه امام راحل بوده و امروز نیز پشتیبان ولایت است.

وی سپاه و انقلاب اسلامی را همزاد یکدیگر دانست و تصریح کرد: این دو همواره لازم و ملزوم هم بوده‌اند به طوریکه هر جا خطری انقلاب را تهدید کرده سپاه حاضر بوده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ضد انقلاب نیز در این میان همواره معاند این حرکت انقلابی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه از یک پدیده خارق‌العاده به یک الگو و روند بدل شده است و اکنون حقیقتی غیر قابل انکار و روندی اثبات شده در جهان است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرده است که می‌توان با حرکتی مجدانه و انقلابی، ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت نشاند.

سردار یوسف‌علیزاده از سپاه و بسیج به عنوان فرمول دفاع همه‌جانبه یاد کرد و اظهار داشت: امروز با تکیه بر این ظرفیت توانایی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را در زمین، دریا و هوا داریم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول