اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:

سپاه پیشگام حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی گفت: سپاه باید در این زمینه نیز مانند دیگر عرصه‌ها پیشتاز باشد.

سپاه پیشگام حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس در ابرکوه، حجت‌الاسلام عباس سبحانیان در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه اظهار داشت: همه باید در راستای تحقق این نام‌گذاری تلاش کنیم و سپاه باید در این زمینه نیز مانند دیگر عرصه‌ها پیشتاز باشد.

وی عنوان کرد: یکی از راه‌های تحقق این امر، عدم خرید کالاهای غیر ضروری و کالاهای خارجی است و خانواده‌های کارکنان سپاه باید در این راستا بکوشند.

سبحانیان اظهار داشت: سپاه نهادی توانمند و ولایی است که عملکرد درخشانی در طول دوران انقلاب داشته است و همواره رضایت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را جلب کرده و سابقه خوبی از خود به جا گذاشته است که باید این خوبی‌ها حفظ و تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد افزود: پاسداران در حفظ و تقویت این سابقه نقش بسزایی دارند و یک پاسدار باید با مراعات کامل ضوابط شرعی به این امر کمک کند و آنچه سپاه را به این جایگاه رسانده همین است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حفظ اخلاص، تقوی، ساده‌زیستی و اتکای به نفس، خداوند شما را یاری می‌کند.

سبحانیان با تأکید بر ضرورت ارتقای ظرفیت‌های سپاه و افزایش ظرفیت مقاومت ملی در کشور اظهار داشت: درست است که همگان مذاکرات اخیر 1+5 را یک گام به جلو ارزیابی کردند اما باید متوجه باشیم که دشمنان از دشمنی‌های خود دست بر نمی‌دارند و باید در این راستا تلاش کنیم و سپاه در افزایش ظرفیت مقاومت نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سوم شعبان سال گذشته به نقش و عملکرد سپاه در گذشته اشاره کرد و با اشاره به ضرورت تداوم و پررنگ کردن این نقش در آینده اظهار داشت: انتظارات معظم‌له در پرداختن به شایستگی‌های پاسداری و بالا بردن بصیرت دینی و سیاسی آنان حائز اهمیت است و همه آحاد کارکنان سپاه پاسداران باید با همدلی، صمیمیت و کوشش مضاعف در اجرای فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری در امر سپاه و بسیج در راستای حفظ ارزش‌ها تلاش مضاعف داشته باشند.

سبحانیان هم‌چنین با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات بر لزوم مشارکت بالا، منسجم و انتخاب نمایندگان اصلح تأکید کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول