اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

سپاه سنگر مستحکم دفاع از آرمان‌های نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار قم از سپاه پاسداران به عنوان سنگری مستحکم در راه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی ایران یاد کرد.

سپاه سنگر مستحکم دفاع از آرمان‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار با فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب(ع)، ضمن گرامیداشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام و مستحکم‌ترین سنگر دفاع از آرمان‌های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین عوامل خنثی‌سازی توطئه‌های متعدد دشمنان در طول بیش از سه دهه گذشته بوده و با خدمت در عرصه‌های گوناگون امنیتی، علمی، عمرانی و سازندگی، نقش بی‌بدیلی در عزت و اقتدار کشور ایفا کرده است.

استاندار قم همچنین سپاه پاسداران را منشاء خدمات ماندگار و ارزنده‌ای در کشورمان دانست و گفت: سپاه پاسداران با حضور در هر بخش و حوزه، توانسته افق‌های بلندی را پیش روی نظام اسلامی بگشاید و بحمدالله امروز در هر کجای ایران اسلامی آثار و برکاتی از شجره طیبه سپاه پاسداران را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه و تجهیز بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: راه‌اندازی این بیمارستان اقدامی ارزشمند برای ارتقای خدمات پزشکی استان بوده و بیمارستان علی بن ابیطالب توانست بخشی از نیاز بهداشتی و درمانی را به خوبی جبران کند.

موسی‌پور در پایان با اشاره به نقش سپاه علی بن ابیطالب در دوران دفاع مقدس و حفظ و حراست و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های مزدوران وابسته به بیگانه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه سرافراز علی بن ابیطالب را گرامی داشت.

مهدی مهدوی‌نژاد نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های سال گذشته و سال جاری، توفیقات سپاه علی بن ابیطالب(ع) در منطقه شمال غرب کشور را مورد توجه قرار داد و پیشرفت‌های استان قم در دو سال گذشته را بسیار چشمگیر و در خور تحسین عنوان کرد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول