اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه قائم:

سپاه در فضای سایبری استوار ایستاده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: سپاه در فضای سایبری استوار ایستاده است و نمی‏گذارد احدی از طریق آن به نظام ضربه وارد آورد.

سپاه در فضای سایبری استوار ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرحیم فریدون عصر امروز در نشستی در سپاه استان سمنان اظهار داشت: یکی از مأموریت‏های سپاه در زمینه جنگ نیمه‌سخت و عرصه‏های امنیتی است که نمونه آن در سال 1378 و پس از آن در سال 1388 دیده شد و همه ملاحظه کردند که سپاه بسیار خوش درخشید و مأموریت خود را به نحو احسن انجام داد و گواه آن، تأیید مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران نه تنها در عرصه جنگ سخت و نیمه‌سخت حضور داشته و دشمنان را تاکنون ناکام گذاشته، بلکه در عرصه جنگ نرم نیز موفقیت‏های چشم‌گیری کسب کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: یکی از این عرصه‏ها، فضای سایبری است که سپاه محکم و استوار چونان گذشته ایستاده و نخواهد گذاشت احدی به نظام و دستاوردهای آن لطمه وارد کند.

وی با بیان اینکه امروز باید بیش از گذشته حواسمان به توطئه‏ها و نقشه‏های شوم دشمنان نظام باشد، گفت: حضرت امام(ره) فرمودند هر جا دیدید دشمن به ما می‏خندد، باید شک کنیم که کجای کارمان ایراد دارد و جایی که دشمن علیه سازمان و ارگانی شایعه‏پراکنی و اخبار و تبلیغات سوء نسبت به آن منتشر می‏کند، باید بدانیم که کارمان را درست انجام  داده‏ ایم.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: یکی از ارگان‏هایی که دشمنان نظام و انقلاب تاکنون علیه آن، شایعه‏پراکنی‏ها و تبلیغات متعددی انجام داده‏اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این اقدام دشمن به دلیل نقش مهم و حیاتی سپاه در حفظ دستاوردهای نظام و خنثی کردن توطئه‏های دشمنان است و تاکنون دشمن در مقابله با سپاه و نیروهای سپاهی و بسیجی کاری از پیش ببرد.

فریدون در پایان تأکید کرد:‌ پاسداران باید جایگاه خود را بشناسند و با پیروی از فرامین امام خامنه‏ای رسالتی که برعهده‏شان است، را به انجام برسانند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول