اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خبر خبرگزاری فارس:

عملکرد مدیران و مسئولان کشور در شرایط تحریم تعیین‌کننده است

خبرگزاری فارس: معاون خبر خبرگزاری فارس گفت: استراتژی دشمن، ایجاد ناامیدی در مردم است، بنابراین در شرایط تحریم نقش و عملکرد مدیران و مسئولان کشور در آبادانی ایران اسلامی تعیین‌کننده است.

عملکرد مدیران و مسئولان کشور در شرایط تحریم تعیین‌کننده است

عباس درویش‌توانگر در حاشیه نشست هم‌اندیشی رسانه‌‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: یکی از مواردی که جامعه به آن احتیاج دارد، ارمغان امید به مردم است.

معاون خبر خبرگزاری فارس تصریح کرد: مدیران کشور، مدیرانی زحمت‌کش هستند و نقش مدیران و مسئولان در شرایط تحریم نیز تعیین‌کننده است و اگر این زحمات مدیران به مردم به درستی اطلاع‌رسانی شود، امید مردم نیز بیش از پیش افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم است، افزود: این مورد به ‌ویژه در فضای تحریم‌ها بیشتر نمایان می‌شود، بنابراین باید تمام توان خود را به کار گیریم تا در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده، اطلاع‌رسانی از اقدامات صورت گرفته در کشور به موضوع درجه اول کشور تبدیل شود.

درویش‌توانگر با بیان اینکه رسانه‌ها زحمات مدیران هر نسل را مکتوب می‌کنند، اذعان داشت: از این لحاظ که رسانه مطالب را ماندگار می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد و با اطلاع‌‌رسانی در ارتباط با برگزاری جشنواره‌هایی همانند شهرنگار سبب ایجاد طوفان فکری در جامعه می‌شود که اذهان عمومی نیز با آن آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول