اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

ایران مقتدر تحریم شدنی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر مقابله همگانی با توطئه‌های گسترده جبهه استکبار، گفت: ایران مقتدر تحریم شدنی نیست و به سوی عزت و اقتدار روزافزون گام برمی‌دارد.

ایران مقتدر تحریم شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار کرد: از حلول دین مبین اسلام تاکنون همواره توطئه‌های گسترده‌ای از سوی جبهه کفر به ویژه یهود و نصار علیه مسلمانان شکل گرفته‌است.

وی افزود: ایران اسلامی نیز در طول تاریخ پرافتخار اسلامیش همواره آماج این توطئه‌ها بوده و در عصر حاضر نیز به برکت استقرار نظام شکوهمند اسلامی در ایران شاهد گسترش دامنه دشمنی‌های جبهه کفر و استکبار علیه مردم مسلمان ایران هستیم.

امام جمعه سنندج، خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند که با تحریم و توطئه هیچگاه نخواهند توانست مردم مسلمان ایران را از رسیدن به قله‌های عظیم اقتدار و پیشرفت باز دارند چراکه ایرانیان مسلمان با تکیه بر اتحاد و انسجام دین و ملی خویش و با پیروی از منویات گهربار رهبری عالم و عادل خویش در برابر انواع توطئه‌ها سربلند بیرون می‌آیند.

ماموستا مجتهدی افزود: آمریکا و جبهه غرب باید به خوبی به این مهم پی برده باشند که ایران مقتدر تحریم شدنی نیست و تنها از راه احترام به جایگاه نظام جمهوری اسلامی و مردم مسلمان ایران می‌توانند وارد گفت‌وگو و مراوده شوند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده‌است که ایرانیان در طول تاریخ چندین هزارساله خویش همواره در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خودکفا بوده و تحریم و محاصره اقتصادی هیچگاه بر مردمان این سرزمین تأثیرگذار نبوده است چرا که ایران زمین سرشار از منابع خدادادی و نیروی انسانی کارآمد و متفکر است.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با هشدار به خانواده‌های کردستانی اظهار کرد: جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار به دنبال تضعیف هویت اسلامی جوانان مسلمان بوده و در این مسیر نیز سعی بر حذف آیات قرآنی و آموزه‌های انسان‌ساز این کتاب آسمانی در بین مسلمانان دارد.

ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: تأسی از سیره رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و نشر هرچه بیشتر آموزه‌های دینی در جامعه می‌تواند به عنوان عاملی مؤثر جوانان جامعه اسلامی را از هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی مصون دارد.

 

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول