اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان:

ایجاد نارضایتی مردم از نظام هدف اساسی در تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه کشورمان به منظور ایجاد فضای نارضایتی در مردم از نظام اسلامی انجام می‌شود.

ایجاد نارضایتی مردم از نظام هدف اساسی در تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان در سال‌جاری اظهار کرد: هم‌اکنون تمام تلاش کشورهای غربی در محاصره اقتصادی و تحریم‌ها بر این است که بتوانند با فشارهای اقتصادی تحمیلی بر کشورمان موج نارضایتی را در مردم علیه نظام اسلامی ایجاد کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید تلاش کنیم با بسترسازی در زمینه تولیدات ملی و داخلی وابستگی به کشورهای بیگانه را قطع کنیم.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان در ادامه بیان کرد: درآمد حاصل از صادرات نفتی کشورمان در سال گذشته به بیش از 45 میلیارد دلار رسید که پیش‌بینی می‌شود که این رقم در سال‌جاری به 70 میلیارد دلار برسد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال در تحقق افزایش تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: شعار امسال یک نوع جهاد اقتصادی به منظور مقابله با تحریم‌ کشورهای غربی و بیگانه است.

*‌ با تحقق شعار امسال درصد بیکاری در کردستان به حداقل می‌رسد

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان در ادامه حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی در راستای افزایش توان تولیدات داخلی را از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: اقتصاد و تولید ملی و سرمایه‌گذاری دو مقوله مهم و مرتبط به هم هستند که باید به آنها توجه بیشتری کرد.

وی اضافه کرد: حتی اگر میزان تولید در کشورمان افزایش یابد ولی فرهنگ کار به درستی در جامعه نهادینه نشود، نمی‌تواند در حمایت از سرمایه ایرانی موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه تاکید کرد: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید هر کدام به صورت مجزا مورد توجه قرار گیرند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه این جلسه به شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری فکر اساسی انقلاب اسلامی است و پشتوانه اصلی این انقلاب افکار و اندیشه‌های این شهید والامقام است.

وی در پایان به هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و افزود: نهضت و انقلاب اسلامی و نگاه به حوزه عقیدتی سیاسی برگرفته از سپاه پاسداران است چرا که دین و سیاست یکی از ویژگی‌های بارز دین مبین اسلام است و یکی از عوامل موثر در موفقیت این انقلاب در مقایسه با سایر انقلاب‌ها تلفیق دیانت با سیاست است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول