اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم

جشن سپاس معلم در محلات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار محلات از برگزاری جشن سپاس معلم به مناسبت هفته معلم در این شهرستان خبر داد.

جشن سپاس معلم در محلات برگزار می‌شود

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با هفته معلم مراسم تجلیل از مقام شامخ این عزیزان با عنوان سپاس معلم با حضور معلمان زحمتکش شهرستان در سالن حضرت زینب(ع) این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: گلباران قبور پاک و مطهر شهدا به ویژه شهدای فرهنگی با هدف تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهدا از ویژه برنامه‌های هفته معلم در این شهرستان است.

فرماندار محلات دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی، دیدار فرهنگیان با امام جمعه و تجلیل از فرهنگیان نمونه را از دیگر برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد.

یارمحمدی گفت: همزمان با شهادت شهید مطهری مراسم سخنرانی پیرامون این شخصیت برجسته با حضور آیت‌الله آشتیانی در مسجد فاطمیه برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر اظهار داشت: در روز جهانی کار و کارگر مراسم جشن روز کارگر با حضور کارگران نمونه شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار محلات افزود: کارگران زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند و بدون شک موفقیت‌های امروز کشور مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این عزیزان است.

یارمحمدی ادامه داد: انتظار می‌رود در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواسته‌های کارگران بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی از ایجاد 2 هزار و 500 فرصت شغلی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته 2 هزار و 200 فرصت شغلی بود که خوشبختانه بیش از سهمیه ابلاغی فرصت شغلی در این شهر فراهم شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول